Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroaako ihmiset kesällä useammin kuin muuna vuodenaikana?

Vierailija
05.07.2012 |

Jos julkisuuden henkilöitä miettisi, niin Katie/Tom, Martina/Stefu, Anni/Muhammad(?) ja Antero Mertaranta ja hänen vaimonsa ovat eronneet ja 3 viimeisintä paria luin 10 minuutin sisällä netistä.

Omassa lähipiirissäni tänä kesänä on eronnut 40 vuoden yhteiselon jälkeen pariskunta ja kesä vielä on puolessa välin.

Miksi minusta tuntuu siltä, että kesällä erotaan helpommin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa suhdetta on helpompi ylläpitää kun sitä toista ei tarvitse paljon viikolla nähdä. Mutta kesälomalla pitäisi sitten viettää laatuaikaa puolison kanssa, näin varsinkin kun lapset rupeavat olemaan vähän isompia ja omatoimisia, eikä voi vetäytyä heidänkään selkänsä taakse.

Vierailija
2/7 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen huomasin kirjastossa että esille oli laitettu iso kasa eroaiheisia kirjoja. Ehkä niitä etsitään juuri kesällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesälomalle oli kovat odotukset koko perheen mukavalle yhdessäololle, mutta sitten se äijä ryyppäsikin koko kesän ja kaikki meni vituralleen. Tai sitten mies paiskii yleensä töitä ympäri vuorokauden ja kesällä piti olla lasten kanssa, mutta ei yhtään napannut. Tai että rahat loppuivat kun piti festareille päästä ja sitten ei päästykään perheen yhteiselle matkalle, minne lapset olisivat halunneet. Syksyllä tulee sitten mitta täyteen ja laitetaan eropaperit vetämään kun aikuiset ihmiset eivät osaa priorisoida perhettä ja omia lapsia ennen omia mielihaluja. Ollaan vain itsekkäästi minä minä minä.

Vierailija
4/7 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä ainakin tuppaan koko pitkän kamalan talven ajattelemaan että elämän kurjuus johtuu talvesta. Voisin kuvitella että eropäätös kypsyisi, kun kesällä ei helpotakaan.

Itse yritin ehdottaa eroamista viime talvena Thaimaassa, juuri tuosta syystä. Sitä oli odotettu niin kauan, ja silti oli paha olla.

Emme nyt sitten kuitenkaan ole eroamassa, odottelemme varmaan että lapset kasvaisivat vähän isommiksi. Tai mies odottaa että mä "tulisin järkiini" ja unohtaisin erohaaveeni.

Vierailija
5/7 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 vuotta yhdessä. 2 lasta.

Itselläni ei voimat enää riitä pilaamaan kesääkin miehen väkivaltaisuutta katsellessa. Stoppi tuli siis nyt.

Vierailija
6/7 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sen takia, että oltaisiin lomalla saatu toisistamme tarpeeksi. Vaan

miehen salasuhde tuli minulle näkyväksi kesällä ja hän jäi kiinni. Suhde oli työkaveriin ja enhän minä sitä arjessa huomannut. Kesällä sitten pääsin ihmettelemään, miksi mies aina häviää jonnekkin ja koko ajan näprää puhelintaan.

Vierailija
7/7 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastoissa elokuussa on piikki avioerotilastoissa, eli loman aikana tai sen jälkeen useinmiten erotaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän