Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JULMA AGNES :´´((((((

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jaa eikö äiti maksa mitään? Tottakai mummolle maksetaan lapsen eltuksesta, maksetaanhan vanhemmillekkin lapsilisää ja elatustukea

Vierailija
82/86 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ei ole Jani Wickholmissakaan. Mistä näitä tempaistaan näitä mitäänsanomattomia solisteja? Ok, ehkä hyviä laulajia mutta eivät _idoleita_.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Agneshan on ollut todella nuori,kun on pojan saanut.Voitteko käsi sydämmellä vakuuttaa,etä itse 17-18 vuotiaina olisitte heittäytyneet täysipäiväisiksi kotiäideiksi?Epäilen suuresti.

Voi olla, ettei 17-vuotiaalla YH:lla ole ollut muita mahdollisuuksia kuin jättää lapsensa isoäidin hoiviin ja mennä itse töihin. Sitä paitsi tuonikäinen on lapsi itsekin, tuskin on lasta tarkoituksella hankkinut. Puola on katolinen maa, eikä ehkäisyvälineiden saatavuus ole ihan samaa tasoa kuin täällä meillä. Ja siitä huolimatta teiniäitejä on Suomessakin ja määrä vain kasvaa.

Vierailija
84/86 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaikka puolassa elämä onkin rankempaa, niin kirjeen kirjoittaminen tai puhelu silloin tällöin lapselle ei maksa paljoa eikä ole paljoa vaadittu.

Ihan totta, agnes tuskin on lapsestaan erityisen kiinnostunut ollut....

Vierailija
85/86 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

elellyt pari vuotta huolettomasti ilman lasta täällä. Olisi voinut korjat nuoruuden kypsymättömyyden nyt, mutta ei...

Vierailija
86/86 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos minä olisin tuo Make, en tekisi lasta enää tuommoisen naisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän