Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JULMA AGNES :´´((((((

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agnes on livistänyt kotoa 18-19 -vuotiaana sinne Saksan rajalle töihin (mitä lieneekään tehnyt). Tapasi sitten siellä sen vanhemman suomalaismiehen 2,5 vuotta sitten ja häipyi Suomeen.

Vierailija
22/86 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.seiska.fi/viihde/uudessaseiskassa/

Vierailija:

Niin eiköhän poika ole ollut silloin 4,5 vuotias?

Ja siinä kannessa olevassa kuvassa poika näyttää kyllä isommalta kuin 7kk..Että siinäkin kohtaa tulee seiskan totuudessa hieman ristiriitoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää nyt viitsikö ihmiset revitellä toisten elämää kun ette tiedä mistä asiassa on kyse ja mikä on asian oikea laita. ei nyt ainakaan seiskaan kannata turvautua totuutena. häpeäisitte.

Vierailija
24/86 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ilmeisesti rahasumma joka pojan huoltajuudesta maksetaan, on hänelle välttämätön, .

Vierailija
25/86 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

julma kuin annetaan ymmärtää, seiskan " totuudet" on viimeinen taho johon uskon. Ehkäpä Agnes antaa jonain päivänä - viimeistään silloin kun on tippunut kisasta ;( - haastattelun jossa valottaa taustoja tapahtumille. Oikeastaan asia ei kyllä kuulu meille kenellekään....

Vierailija
26/86 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska on julkisuushakuinen lehti ja onnistuu kyllä tuollaisilla tempauksilla. Yleensä otsikot ovat revitteleviä, mutta jutut ei. Monesti sitä ihmettelee seiskaa selatessa, että olipas paha juttu, eihän tästä selvinnyt mitään!

Mulla ei ole suosikkia Idolsissa, kukaan ei sytytä. Kaikki ovat niin... Samanlaisia ja kukaan ei erotu joukosta edukseen...

Vierailija
27/86 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähti sitten 22 -vuotiaana nelikymppisen äijän matkaan... Se taisi kuitenkin voittaa olot siellä Saksan rajalla.

Vierailija
28/86 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain vessapaperiakin alhaisempaa paskalehteä? Voi hitto te ootte tyhmiä!

Seiska, joo-o. Mulle tilas kaveri sen kerran kuukaudeksi (ilmaiseksi siis), mutta en huolinut vaan laitoin sinne viestä, että pitäkää paskanne.

Vierailija
29/86 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko julkkismies (tai ihan taviskin) on jättänyt lapsensa? Ei niistä mitään haloota nosteta ja kirjoitella lööpeissä, mutta sitten kun on naisesta/äidistä kyse, niin johan iltapäivälehdillä muste loppuu painokoneista. Ja sitten äidit täällä etunenässä on paheksumassa...

Miten muuten BB:n Mika, hänellähän on kaksi lasta ulkomailla. Oletteko muistaneet paheksua?

Vierailija
30/86 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää menkö moiseen mukaan, todistatte siinä vain oman tyhmyytenne.

Vierailija
31/86 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolassa asuneena voin kertoa sen, että Wuk on yleinen lempinimi Jakubille. Joten se ainakin pitänee paikkanasa.

Saammepas nähdä tuleeko poika suomeen niinkuin Agnes nyt sanoo. Itse en voisi jättää lastani edes äitini hoitoon 2,5 vuodeksi.

Typy on vaan halunnut viettää huoletonta elämää Suomessa ilman velvollisuuksia.

Ja tuo väite, että Agnes on nyt vaan kiireinen idols hommissa ja siksi poika Puolassa...huh huh. Pitänyt kiirettä viimeiset 2,5 vuotta. Kuinkas kauan idols on pyörinyt?

Vierailija
32/86 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojan hoitamisesta, Jakubin isämaksaa 50 euroa/kk. Eli hyvä lisä eläkkesseen joka on 150 euroa/kk.

Vierailija
33/86 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli hyvä lisä eläkkesseen joka on 150 euroa/kk.

Tuskin tuo on isoäidille mitään puhdasta tuloa!

Kertokaapa nyt Agnesin puolustelijat hyvä syy siihen, ettei Agnes oe pitänyt mitään yhteyttä poikaansa, eikä nähnyt tätä vuoteen.

Vierailija
34/86 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsen paras paikka on varmaan mummon luona, eikä ventovieraan huithapeliäidin kanssa Suomessa.

Vierailija
35/86 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seiskassa sanotaan,että ei ole pitänyt vuoteen yhteyttä eikä tavannut,niin niinhän sen on oltava!

Kyllä täytyy olla idiootti,että uskoo tollaiseen roskalehteen.

Kertokaapa nyt Agnesin puolustelijat hyvä syy siihen, ettei Agnes oe pitänyt mitään yhteyttä poikaansa, eikä nähnyt tätä vuoteen.

[/quote]

Vierailija
36/86 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläinen tämä maailma nykyyän on, moni ei vain anna sentin senttiä vanhemmilleen siitä jokapäiväsestä vaivasta!

En arvosta MITENKÄÄN Agnesia, mutta en näitäkään " äitejä" joiden omat vanhemmat hoitaa päivittäin lapsenlapsia, kun äiti harrastaa, tai ei muuten vain jaksa.

Totuushan vain on se, että Agnesille tulee kova pala kun huomaa, että hän on jättänyt lapsensa, täyttääkseen unelmansa, mutta juuri sen takia hän ei voi unelmaansa saavuttaa.. Miten vaikuttaa suhteeseen lapseensa, ihan hirvittää. Toivottavasti Agnes osaa ottaa sen nöyryydellä vastaan.

T. itsekin olin nuori yh, mutta en silti sinisilmäinen

Vierailija
37/86 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agneshan on ollut todella nuori,kun on pojan saanut.Voitteko käsi sydämmellä vakuuttaa,etä itse 17-18 vuotiaina olisitte heittäytyneet täysipäiväisiksi kotiäideiksi?Epäilen suuresti.

Vierailija
38/86 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Minulla on häntä kova ikävä. Nyt sitä ei vaan voi jatkuvasti miettiä, kun pitää keskittyä laulamiseen. Mutta onneksi hänelle voi aina soittaa, kirjoittaa kirjeen tai sähköpostia, Agnes sanoo.

EI VOI MIETTIÄ IKÄVÄÄ POIKAANSA, KUN PITÄÄ KESKITTYÄ LAULAMISEEN, KERTOO JOTAIN TÄMÄN TYYPIN TÄRKEYSJÄRJESTYKSISTÄ.

Wuk asuu Puolassa isovanhempiensa luona, ja aloitti syksyllä ensimmäisen luokan sikäläisessä koulussa. Agnes taas muutti Suomeen kaksi ja puoli vuotta sitten tavattuaan Markku Pihlavan, ja puolen vuoden seurustelun jälkeen pari meni naimisiin.

Kun julkisuuteen tuli tieto Agnesin Puolassa asuvasta lapsesta, moni ihmetteli, miten kukaan äiti voi lähteä vieraaseen maahan miehen perässä ja jättää lapsensa isovanhempien huostaan. Agnes haluaa kertoa, mikä sai hänet tekemään näin radikaalin päätöksen.

- Tulin Suomeen hakemaan töitä, koska ajattelin, että tämä on hyvä maa mulle ja mun pojalle. Sitten tajusin, että poika menee kohta kouluun, eikä hän voi mennä kouluun maassa, jonka kieltä ei yhtään osaa. Ajattelin, että hänen on parempi mun äidin luona.

MIKSEI OTTANUT POIKAANSA HETI MUKAAN, POIKA OLISI OPPINUT KIELTÄ ENNEN KOULUN ALOITTAMISTA. POJAN TUOMINEN NYT TÄNNE ON MIELESTÄNI PAHEMPI VAIHTOEHTO. JOUTUU MENEMÄÄN UMMIKKONA KOULUUN!

- Se oli hirveän rankka ja surullinenkin ratkaisu meille molemmille. Mutta elämä on. Kohta hän on onneksi täällä!

NIINPÄ, KERTOKAA MIKÄ SAA NAISEN NYT TUOMAAN POIKANSA SUOMEEN? HALU VOITTAA IDOLS?????

Itsekäs liian nuorena äidiksi tullut hupakko, sanon minä!

Vierailija
39/86 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta,kun oman urasi ja hyvinvointisi unohtanut kantoliinaileva ja kestovaippaileva kotiäiti,joka on puistossa vähintään 3 tuntia päivässä.

Anteeksi nyt vaan,mutta täällä on niin monesti haukuttu lyttyyn äiti joka yhdistää äitiyden ja oman uran.

Monella on ihan oikeasti raskaus ja lapsi hapannuttanut aivot,niin että ei voida hyväksyä,että on myös toisin ajattelevia ihmisiä ja tekevät omat ratkaisunsa itse.Ollaan vaan niin kaikki tietäviä ja että minun ratkaisuni ja mielipiteeni on vain se oikea.

Kummaa kun kukaan ei täällä ihmettele Anu Saagimia,jonka äiti myös hoitaa hänen poikansa,että nelikymppinen akka pääsee bilettämään,mutta kun nuori lahjakas nainen yrittää luoda uran ja ehkä paremmat olot pojalleen,niin jo sataa paskaa niskaan.

Ettei vaan se suomalaisille jo selkäytimeen juurtunut kateus tässäkin asiassa olisi päälimmäisenä.

Anulle ei tarvitse enää olla kade,kun alkaa olemaan jo elämänsä ehtoo puolella,mutta Agnes,nuori josta vielä kerkiää tulla jotain ja vielä ulkomaalainen,ehei sellainen peli ei täällä suvaitsevassa suomen massa onnistu!

Vierailija
40/86 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on nuoruuden hairahduksessa saanut lapsensa, eikä ole osannut ja jaksanut häntä hoitaa. Jos sattuu vielä olemaan vähän kapinallinen luonne, niin ei ajattele sen pidemmälle. Aikaa on kulunut liikaa, ja jos nyt alkaa olla vähän vastuuntuntoa, niin on jo liian myöhäistä. Sääli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi