Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opiskelu aikuisena.

Vierailija
05.07.2012 |

Lapsen myötä on tullut hinku koulunpenkille. (Entisesä työssä ei ole muuta vikaa kuin työajat. 11-19.00 ja matkat päälle.) Onneks ollaan miehen kanssa saatu järkättyä asiat niin että lapsen ei tartte olla vielä laisinkaan hoidossa. Mun sydän vaan ei kestä kun en näe lasta. Tuntuu että töitä ei saa mistään inhimillisillä työajoilla.

Teenkö ohimennen toisen lapsen vai onko minkälaisia tuki mahdollisuuksia opiskeluun? Kelan sivuilta kattoin että tuo alle 300 euron opintotuki ei innosta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa koulutusrahasto.fi, itse jäin opintovapaalle "entisestä" työstäni ja olin oikeutettu tuohon aikuiskoulutusrahaan!! Ihan huippu juttu, ekat 2 opiskeluvuotta ei mitään taloudellisia paineita! Ja sen opiskeluaineen ei siis tarvitse mitenkään liittyä työhön josta jäät opintovapaalle. Pointti on, että tutkinto on ammattiin valmistava. Opiskelun jälkeen irtisanoudun tästä entisestä työpaikasta. Toki tuen saaminen edellyttää että takana on jo tietty määrä työvuosia, itselläni niitä oli kertynyt tarpeeksi että sain tukea sen maksimiajan mitä sitä voi saada!

Kannustan opiskeluun, yllättävän rankkaa mutta tosi palkitsevaa! Meillä kaksi lasta ja koira, eli hieman logistiikkaa vaatii, mutta sen jaksaa kun tietää että koulu ei kestä kuin 3,5 vuotta ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä