Muunteletko alapääkarvoitusta sen mukaan, mitä miehesi/seurustelukumppanisi haluaa?
Kommentit (12)
Mikäpäs siinä, jos toinen tulee onnellisemmaksi noin helposti. ;-)
2
Mikäpäs siinä, jos toinen tulee onnellisemmaksi noin helposti. ;-)
Nykyinen haluaa lisää karvaa eteen. Kasvatan.
vaan ihan oman fiiliksen mukaan ;)
Olen aina aikaisemmin ollut posliini. Nykyinen mies kuitenkin sai tahtonsa läpi kun hävisin vedonlyönnin hänen kanssaan ja jouduin kasvattamaan häpyluun päälle tuollaisen karvakolmion. Vuoden joudun sitä pitämään mutta olen alkanut tottumaan jo siihen pikkuhiljaa. Onhan se vuosikin täynnä jo kohta :D
Olen aina aikaisemmin ollut posliini. Nykyinen mies kuitenkin sai tahtonsa läpi kun hävisin vedonlyönnin hänen kanssaan ja jouduin kasvattamaan häpyluun päälle tuollaisen karvakolmion. Vuoden joudun sitä pitämään mutta olen alkanut tottumaan jo siihen pikkuhiljaa. Onhan se vuosikin täynnä jo kohta :D
Onko nyt ollut kovinkin noloa kun näyttää aikuisemmalta eikä ole karvatonta lapsipillua?
Tykkään itse pitää paikat suht karvattomina, joten sellaista ei miehen tarvitse edes toivoa.
Jos se keksisi pyytää että päästäisin pehkoni luonnontilaan, niin todennäköisesti kieltäytyisin, en kestäisi elää niin tuuhean pusikon kanssa.
En tasan muuntele toosani ulkonäköä mieheni toiveiden mukaan!!!
Mun toosa on mun toosa ja jos ei naturellina kelpaa, niin voi mennä muiden pilluja tölläämään!
Miksi en? Ei se minulta suuri vaiva ole, jos toisen mielestä on kivaa :-)
Ikinä en mitään toivomuksia äijältä kuuntele. Jos se sanoo, että tykkää että mää laitan punasen mekon, niin mää huudan että älä ala mun vaatteitani haukkuun että yks vaan on hyvä. Poltan sen hameen. Ja jos edes inahtaa jostain pillukarvoista niin jumalauta mää sanon että sitä paikkaa et tule näkemään enää 2000-luvulla kun ei sulle kelpaa se minkä aika on marinoinut. Antaa olla toivomatta vaan. Mitään en kuuntele.
Ex miesystävä kustansi laser käsittelyt karvanpoistoon ja on ollut pysyvä vaikutus. Nyt olen onnellisesti naimisissa ja mies tuntuu tykkäävän kun karvat ei häiritse.
Edellinen miesystäväni tykkäsi posliinista, joten sitä sitten oli tarjolla. Nykyinen poikaystäväni ei ole niin tarkka, mistään pehkosta ei hänkään tykkää. Mulla on nyt muuten posliini mutta edessä pikkuinen kolmion ja kiitoradan välimuoto.
Kaikkeen mäkin vastaan :)