Miten tuo näyttelijä voi saada puukotuksesta 4 kuukautta ehdollista?
Riina Uimonen, vihreiden ehdokas ja näyttelijä puukotti kännipäissään miestään ja mitä tuli tuomioksi? 4 kuukautta ehdollista eli ei mitään.
Kommentit (28)
http://teatteri.ouka.fi/esittely/henkilokunta/296
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012052215606352_uu.shtml
Tänään tuli tuomio, 4 kuukautta ehdollista.
Mitä olis pitänyt saada? Elinkautinenko?
Noo jotenkin pidän tuota aika pirun paljon pahempana rikoksena kuin esim Merisalon firmasekoiluja, joista hän sai 6 vuotta ehdotonta. Kun yrität tappaa toisen puukolla niin saat 4 kuukautta ehdollista, ei se nyt ihan tasan noin kuulu olla.
Noissa rintaan osuneissa veitsissä on se huono puoli, että se hengenlähtö voi olla parista sentistä kiinni.
Noo jotenkin pidän tuota aika pirun paljon pahempana rikoksena kuin esim Merisalon firmasekoiluja, joista hän sai 6 vuotta ehdotonta. Kun yrität tappaa toisen puukolla niin saat 4 kuukautta ehdollista, ei se nyt ihan tasan noin kuulu olla.
Ei kai se nyt kuitenkaan tappamassa ollut
Eli teillä on tapana tarttua puukkoon ja lyödä se rintaan pystyyn ja sitten voi vaan tokaista, että en mä yrittänyt tappaa, no mitä vittua sitten, esileikkiä teillä päin vai miten?
Saman tuomion saa kun ajaa kortitta pari kertaa poliisin tutkaan.
Paljon se Nykänen sai viime kerralla Mervin pahoinpitelystä?
kyllä siinä avomies saa pitää varansa, että saa tuollaisen kultakimpaleen pidettyä!
kyllä siinä avomies saa pitää varansa, että saa tuollaisen kultakimpaleen pidettyä!
Eikä oikeastaan yksikään Hollywood-näyttelijöistä. Nainen on hullu ja tuomari myös, mieletön tuomio siitä, että vetää puukolla rintaan.
lievempiä tuomioita väkivaltaisista teoista.
Tutkimusten mukaan taustalla on ihmisten alitajuinen taipumus ajatella naista uhrina. Naisen teolle lähdetään hakemaan välittömästi oikeutusta, vrt. pitkitetty perhehelvetti johti väkivaltaan. Miesten tekoja ei taas juuri koskaan tulkita tällaisten lieventävien asianhaarojen valossa.
oli tehnyt vaikka mitä jo aiemmin ja vanhat tuomiot vaikuttivat. Eihän sekään eka kerralla saanut juuri mitään tuomiota.
Tutkimusten mukaan taustalla on ihmisten alitajuinen taipumus ajatella naista uhrina. Naisen teolle lähdetään hakemaan välittömästi oikeutusta, vrt. pitkitetty perhehelvetti johti väkivaltaan. Miesten tekoja ei taas juuri koskaan tulkita tällaisten lieventävien asianhaarojen valossa.
sekin vaikuttaa tuomioon.
Jos olisi vaatinut, niin tuomio olisi ollut kovempi.
Eihän tuossa ole mitään järkeä.
Itse tunnen ihmiset ja taustoja ja olen hyvin onnellinen että tuomio oli noin lievä. Tämä on niitä tilanteita joissa on lieventäviä asianhaaroja aika paljon. Tapausta ja ihmisiä tuntematta on aika turha huudella ikäviä asioita. Mutta eipä täällä osata oikein muuta...
Itse tunnen ihmiset ja taustoja ja olen hyvin onnellinen että tuomio oli noin lievä. Tämä on niitä tilanteita joissa on lieventäviä asianhaaroja aika paljon. Tapausta ja ihmisiä tuntematta on aika turha huudella ikäviä asioita. Mutta eipä täällä osata oikein muuta...
Tuskin on eka ja vika väkivallan purkaus tuolla naisella.
Ja viina ei ole mikään tekosyy.
No nyt sai sitten hovista "vähän" enemmän:
http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/oululainen-nayttelijatar-vuosiksi-vankilaan/630403/
Tämmöiset puukotukset on vihreille jotenkin niin luonnonläheisiä
mut eihän väkivaltaisia naisia voi olla olemassakaan.