Mitä tavallisuudesta poikkeavaa olet tehnyt tänään?
Itse pesin 6 mattoa ja kävin kylässä ystävän luona (jossa harvemmin tulee käytyä).
Kommentit (38)
Näin siinä esikoiseni ensimmäistä kertaa kolmen vuoden yrittämisen jälkeen. Tuli liikutuksesta tippa linssiin.
toivottavasti oli vika kerta, sen lisäksi että oli eka kerta. Asia sinänsä aika kesy.
Vein miehelle auton naapuriin 5 km päähän, josssa sillä on vuokrapeltoja. Mies lähti sillä hoitamaan asioita kaupunkiin ja mä ajoin sieltä takaisin kotio miehen traktorilla.
Voi siellä oli suloisia lapsia, sellainen söpö vihreä vapaudenpatsas tyttönenkin siellä tepasteli.
lapset vihdoin sen ikäisiä, että kuuntelemallakin voi vahtia, ei tarvitse olla hyppäämisasennossa kaiken aikaa.
Kävin kahvilla mieheni esimiehen kotona. Pomon vaimon kanssa kahdestaan juttusilla.
potkulaudan hyppäämällä ilmaan ja onnistuihan se jotenkin (ikää 40 v). Näin laitesukeltajia uimalassa.
joten syönyt vain pilttiä päivän aikana.
Harvemmin tulee tehtyä ainakaan voileipäkakkua. Olen käynyt jumpassa sekä aamupäivällä että illalla. Yleensä kerran päivässä parina kolmena päivänä viikossa riittää.
Leivottua tulee aina silloin tällöin, mutta tänään leivoin niin brownieita, keksejä kuin sämpylöitäkin. Ja ihan huvikseni vaan!
kahden eri tuttavan omaisille. Eipä ole ennen kahta kerralla tarvinnu lähettää.
mutsin kanssa ja katkaisin välit siskooni.
Lisäksi ostin lihapullasubin ja aitoa colaa, jota en koskaan tee.
Virittelin riippumaton kerrostalon pihaan ja luin siinä koko päivän. Naapurit jonkin verran pysähtelivät hämmästelemään, onko tämmöinen normaalia kotimaassani, mihin jouduin vastaamaan että ei.
Ja ostin siihen sopivat yli 300 euron kengät... IKINÄ en ole maksanut kengistä noin paljon.
Ja istuin ekaa kertaa upouudessa, ihan vain minulle ostetussa autossa!
Ramadan lahestyy ja ajattelin kokeilla miten paasto onnistuu tahan aikaan vuodesta. Paastopaivan pituus oli tanaan 02.02-22.46
Näin siinä esikoiseni ensimmäistä kertaa kolmen vuoden yrittämisen jälkeen. Tuli liikutuksesta tippa linssiin.