Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada 9v lapsi innostumaan harrastuksestaan? tai jostakin uudesta harrastuksesta??

Vierailija
04.07.2012 |

Jotakinhan olisi hyvä ns harrastaa, mieluiten liikuntaan liittyvää, harrastanut 3v jalkapalloa mutta se tuntuu olevan nykyisin yhtä kivireen vetoa:/

Tarvitsisi liikunnallisen harrastuksen ihan jo hyvinvoinnin ja kunnon ym vuoksi+sitten sosiaalisista syistä, on hyvin erakkomainen luonne.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastuksen täytyy olla mieluisa, valitettavasti.

Vierailija
2/4 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä vanhempien pakottamat/vahvasti kannustamat erottuvat selkeästi joukosta eikä varmasti tule intoa mihinkään urheilu. Harrastakaa mieluummin perheenä jotain tai etsikää yhdessä joku monipuolinen yksilölaji, joka oikeasti kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen on yritetty innostaa ja kokeiltu erilaisia harrastuksia, mutta ei..

Itse innostun helposti uusista jutuista ja harrastuksista, mutta nämä isot kouluikäiset tytöt eivät oikeen mistään.

Nyt kesällä on kiva käydä rannalla, uimassa jne..mutta hyvin pitkin hampain lähtevät mukaan.

Haluaisivat mieluummin pelata pleikalla tai koneella tms..

Se olisi siis se rakkain harrastus.

Mutta mä oon kans sitä mieltä että pakottaa ei voi, harrastamisen täytyy olla mielekästä.

Vierailija
4/4 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 8-vuotias poika, joka ei millään halua harrastaa ohjatusti mitään. Tuntuu, että hän on ihan allerginen jo sanalle harrastus. Päätin vuosi sitten rauhoittaa tilanteen ja olla pakottamatta mihinkään. Ollaan yritetty kolmea eri harrastusta.

Kaikki nykyään harrastaa jotakin. Mikä ihmeeen pakkopulla siitäkin on tullut. Syyllisyys ja paine tuntuu koko ajan siitä, että mitään harrastusta ei ole.

Olisi ihanaa, jos olisi lapsia enemmän pihoilla leikkimässä kaikenlaisia liikuntaleikkejä. Satavarmasti lapsetkin nauttisivat enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi