Minkänäköinen on toinen nainen?
Jotainhan siinä pitää olla kun ei vaimoksi kelpaa ;-)
Kommentit (12)
Miehet on vaan mulkkuja, pitää saada sekä omalta että vieraalta. Ei sillä ulkonäöllä ole juurikaan väliä.
ei todellakaan ollut mikään kaunotar. Kukaan ei katso hänen peräänsä. Hänellä oli sitten jotain muuta, mitä minulla ei ollut....
ja niitäkin, jotka ovat jollekin vaimoksi kelvanneet. Ja vielä niitäkin, joista oma mies ei halua päästää irti.
Sieltä se löytyy. Kaikki muutkin asiat mitä olet aina halunnut tietää toisesta naisesta löytyy sieltä peilistä!
En käytä huumeita jne.Siinäpä se.Olen liian tarkka ja jämpti,no mulla on lapsia,toisella naisella ei ole.Enkä muutenkaan ole kiinnostunut hullutuksista.
Olin 23-vuotias ja nätti. Mies 10 vuotta vanhempi, vaimo 30-vuotias ja myöskin hyvin viehättävä. Itse asiassa jonkin sortin missi. Sitten olin miehen kanssa ihan avoliitossa pari vuotta, mutta en jaksanut katsella moista narsistia sen pidempään.
liittyy petettävän/toisen naisen ulkonäköön.
Jotainhan siinä pitää olla kun ei vaimoksi kelpaa ;-)
Jotainhan siinä pitää olla kuin ei miehelle riitä.
Enemmän on kai kysymys siitä parisuhteesta ja arjen tuomista rasitteista,miksi mies ajautuu etsimään pientä seikkailua.
Ainakin omakohtainen kokemus kertoo, että ovat nuorempia, laihempia ja kauniimpia, pillukin on tiukempi ja kroppa paremmassa kunnossa.
juu ja se ei halua miestäsi riesakseen.