Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

serkukset suhteessa ??!!

Vierailija
04.07.2012 |

milelipiteita ja ajatuksia kyselisin... miesystavan veljella on ilmeisesti nyt mennyt poikki tyttoystavansa kanssa ja han on nyt mieheni mukaan alkamassa seurustella serkkunsa kanssa (joka on siis tietenkin miehenikin serkku)... on siis ns. ensimmainen serkku eika mikaan kaukaisempi serkku tms.

heilla oli kai nuorempana ollut pienta ihastusta jne ja ilmeisesti tunteita molemmin puolin... mieheni mielesta taa veljen uusi seurustelusuhde ei kay laatuun, ma oon jotenkin myos aika aimana...kun ajattelen etta jos mun oma poika tai tytar alkais serkkunsa kanssa vehtaamaan niin ma kylla en millaan hyvaksyis ?!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika sairaalta! Hyyyyi!

Vierailija
2/14 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan laillinen ja hyväksyttävä juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylla serkku on sen verran lahisukua etta jotenkin mua vahan allottaa :( vaikka laillistahan se on etta kai aikuiset ihmiset saa nyt sitten tehda mita lystaa.

ap

Vierailija
4/14 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no serkuksethan voi mennä naimisiinkin ihan laillisesti, eli tavallaan ei ongelmaa. Varmaan vaikein paikka miehesi+veljensä sekä serkun vanhemmilla.. voin uskoa, että olisi vaikea suhtautua jos oma lapsi alkais seurustelemaan mun sisarusten lasten kanssa.

Vierailija
5/14 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta mielestäni kammottavaa. Omat serkkuni ovat kuin siskoja ja veljiä minulle, samoin tätini ja setäni kuin varavanhempia.

Vierailija
6/14 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen aidiltaan, unohdin kysya milla mielella aiti on tasta suhteesta ...

ap

Vierailija
7/14 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuloksena kolme sairasta lasta.

Vierailija
8/14 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunne kaikkia serkkujani, osaa en ole koskaan nähnytkään. Joten ihan voisin kuvitella olevani serkun kanssa.

Vierailija
9/14 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan yleistä, esim. Pakistan taitaa olla tällainen. Asia ei ilmeisesti tuota mitään terveysongelmia kuin joskus, jos serkusten väliset parisuhteet ovat jatkuneet suvussa pitkään eli on mennyt jo liian sisäsiittoiseksi.

Vierailija
10/14 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla voimakkaita ennakkoluuloja? Mun toisen puolen isovanhemmat olivat serkkuja keskenään, enkä keksi miksi se olis ollu epähyväksyttävää vehtaamista.

Vierailija
11/14 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kyllä menneet yhteen vasta aikuisina ja eivät ole tehneet lapsia.

Toisella on lapsi aikaisemmasta liitosta.

Vierailija
12/14 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nusaistaan vieläkin muutaman keraan kesässä vaikka molemmilla on perheet. Hyi kauhistuksen kanahäkki!

Vierailija
13/14 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos se on heistä itsestään ok niin mitäpä meillä muilla on siihen sanomista.

Totta, että lasten perinnöllisten sairauksien tai kromosomihäiriöiden riski on suurempi serkusavioliitoissa, mutta ei mitenkään kauhean suuri kulttuurissamme, jossa ei enää pitkään aikaan ole kovin paljon sukulaiset keskenään siinneet. Riippuu tietysti vähän mistäpäin suku on kotoisin.

Ihmisellä on sukurutsalta suojaava luontainen mekanismi, johon ei kulttuuri juuri vaikuta. On tutkittu, että Israelin kibbutseissa yhdessä kasvaneet lapset (siellähän ainakin joskus 60-70 -luvulla kasvatettiin lapset kollektiivisesti) eivät juuri koskaan aloita aikuisena romanttista suhdetta keskenään. Ovat liian läheisiä, lapsuusiän läheisyys laukaisee tämän "rutsasuojan". Toinen ei vain kiinnosta seksuaalisessa mielessä.

Serkukset eivät välttämättä ole tällä lailla läheisiä. Eivätkä muuten sisaruksetkaan jos eivät ole kasvaneet yhdessä - silloin pitäisi järjen astua peliin estämään suhteen aloittaminen.

Vierailija
14/14 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunne kaikkia serkkujani, osaa en ole koskaan nähnytkään. Joten ihan voisin kuvitella olevani serkun kanssa.

Siksi voisin hyvin alkaa seurustella serkkuni kanssa. Useimpia serkkujani en ole nähnyt kuin muutaman kerran (joo, suku tooosi paljon tekemisissä keskenään...)

terv. yksi, joka seurusteli pikkuserkkunsa kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän