Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun miesystävä saa exältään kalliin synttärilahjan...mitä tästä pitäisi ajatella?

Vierailija
04.07.2012 |

Olen seurustellut miehen kanssa parisen kuukautta. Hän viestittelee ja juttelee puhelimessa exänsä kanssa paljon, ei kuitenkaan koskaan minun aikanani. Jos exä sattuu aikanani soittamaan, mies ei vastaa puhelimeen ollenkaan.

Nyt mies oli puhunut exänsä kanssa, että tarvitsisi uuden puhelimen, niin ex oli sanonut, että voi ostaa sen hänelle syntymäpäivälahjaksi. Synttärit ovat vasta loka-marraskuussa ja lahjan ex ostaisi heti.

Ottaa päähän...mitä tuommoisesta "ystävyydestä" pitäisi ajatella, jos ostellaan vielä kalliita lahjojakin. Pelkkä yhteydenpito on jotenkin ärsyttävää mutta että ostellaan vielä lahjojakin. Lisäksi tiedän että ex on yrittänyt saada miestä takaisinkin. Onko tämä puhelimen ostaminen nyt sitten jotain voitelua? Voinko sanoa miehelle, että en halua että hän ottaa lahjan vastaan?

Omana syntymäpäivänäni mies on harrastuksensa vuoksi toisella paikkakunnalla. Että näin.

Av-mammat, kommentteja?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko ihan pimeä jos sanon miehelle jotain aiheesta? Pitäisikö vain antaa asian olla?

Vierailija
2/13 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiellä ilman muuta parin kuukauden seurusteluun vedoten kaikki muut ihmissuhteet ja kas, parin viikon kuluttua olet yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä itse mitään ehtoja tuossa vaiheessa yrittäisi sanella. Joko siedät miestä sellaisena kuin on tai etsit paremman.

Kauanko mies oli yhdessä exänsä kanssa?

Entäs miksei mies osta itse puhelintaan? En millään jaksaisi seurustella itse sellaisen miehen kanssa, joka ei saa yhtä kännykkää itse itselleen ostettua.

Kysy ihan suoraan mieheltä, mitä hän itse on mieltä siitä, että ex ostelee lahjoja ja että onko heillä tarkoitus jotenkin vielä palata yhteen tai ylläpitää jotain läheistä suhdetta.

Vierailija
4/13 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Been there, seen that.

Vierailija
5/13 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä välittömästi poikki tuon miehen kanssa. Ex on ex eikä siihen tarvii pitää yhteyttä ellei ole yhteisiä lapsia ja silloinkin vaan lasten asioissa. Lähde vielä kun voit, muuten olet loppu elämäsi toinen nainen.

Vierailija
6/13 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella oudolta siitä huolimatta, että olette seurustelleen niin vähän aikaa. Sinuna kysyisin mieheltä, mikä hänen suhteensä on exäänsä, paneevatko edelleen (epäilen että paneevat) ja kertoisin, että sinua häiritsee se että puhuu hänen kanssaan puhelimessa vain silloin kun sinä et ole paikalla. Se kertoo että on jotain salattavaa tai pelättävää. Tehkää suhteen säännöt heti alkuun selväksi, jos toteatte yhdessä virallisesti seurustelevanne, puhukaa existä ja vieraissa käymisestä. Jos mies pakoilee aihetta ja käyttäytyy ommituisesti, on se jo merkki jostain. Jättäisin kyllä aika herkästi tuollaisen. Miettikää, ottaisitteko exältänne lahjoja vastaan ja puhuisitteko nyksältänne "salaa" exän kanssa? Eikö se kuulosta aika kummalliselta?

Vierailija
7/13 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se mies ei koe virallisesti seurustelevansa? Entä jos sillä on hyvät välit exään ilman paneemista (mikä hemmetin verbi tuo muuten on?) Saako mies vaatia mitään vai luoko nainen yksin säännöt?

Minusta jokaisella on oikeus ystäviinsä ja oikeus menneisyyteensä. Vaikka suhde on päättynyt, voi ystävyys jatkua. Ei kannata kaikkialla nähdä salaliittoja, tai on aika äkkiä ihan yksin.

Vierailija
8/13 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse seurustelin miehen kanssa, joka piti yhteyttä eksäänsä, ja pettihän se lopulta. Jotenkin ei silloin yhtään tahtonut nähdä kuinka kieroa ja outoa se oli.

Kukin tavallaan, vaikea sitä alkuhuumassa on kenestäkään pahaa uskoa, mutta on kyllä hyvin outoa pitää TIIVIISTI yhteyttä eksään. Miksei hän puhu sinun kuuullen myös, mikäli ei ole mitään salattavaa?

Vierailija
9/13 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan koe heitä uhkiksi vaan pitkään yhdessä kasvaneiksi ystäviksi. On aina joku syy miksi eksä on eksä, joten mua ei haittais yhtään.

Kahden kuukauden tuntemisen jälkeen en alkaisi riehumaan tai vaatimaan. Heillä on pitkä suhde takana ja he ovat vielä tärkeitä toisilleen.

Vierailija
10/13 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäpä se seikka, että tiedän exän vinkuvan miestä takaisin luokseen? Ex on itkenyt miehelle tekstiviestillä kuinka haluaisi hänet takaisin. Sen viestin olen itse nähnyt, kun mies sen alkuvaiheessa näytti. Ex ja mies ovat eronneet monta vuotta sitten ja yksi suhde miehellä on senkin jälkeen jo kariutunut siihen, että silloinen nykyinen ei hyväksynyt tuota läheistä "ystävyyttä" exän kanssa.

Kai exän kanssa voi kaveri olla, olen itsekin jonkun verran joidenkin exien kanssa kaveri, mutta että soitellaan useasti joka päivä ja viestitellään jatkuvasti? Tuntuu että se ex on tärkeämpi suhde kuin tämä nykyinen kanssani...

Vierailija
11/13 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitellaan, viesttellään päivittäin, tavataan ainakin kerran tai pari viikossa. vietetään aikaa neljästään asten kanssa.

mitään intressejä panemisee tai paluuseen ei ole kummallakaan.

Mies salailee yhteydenpitoamme, tai ei kerro siitä uudelleen. Ajattelee, että säästää naista turhalta tuskalta.

Vierailija
12/13 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole lapsia. Jos olisi, niin yhteydenpidon ymmärtäisi tietenkin!

Vierailija
13/13 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin harrastavat seksiä, mies vain käyttää exää hyväkseen. Lokki, ottaa hyödyn toisen riippuvuudesta.