Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kova kutina ympäri kroppaa ÖISIN. Mistä voi johtua?

Vierailija
15.05.2012 |

Nukun samassa sängyssä mieheni kanssa ja häntä ei kutita.

Meillä on vastikään hankittu uusi kankainen sängynpääty, voisikohan kutinani mitenkään johtua siitä?

En ole allerginen siitepölylle, mutta voisinko olla herkistynyt nyt koivun siitepölylle?



Antakaa ehdotuksia, kiitos!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakanat pesty? uusi pyykkiaine tai huuhteluaine?

Vierailija
2/10 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten miestäkin luulisi silloin kutittavan.



http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00…



Eniten kutina tuntuu sormien väleissä, kämmenissä ja ranteissa.



Voisiko kyse olla jostain kosketusallergiasta? Oletko rasvannut kunnolla ihosi? Kokeile ottaa allergialääkettä, saa reseptittä apteekista.



Varmistus: ethän ole raskaana?

Vierailija
4/10 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/10 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin kutina lakkaa allergilääkkeellä.

Vierailija
6/10 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen itämisaika on parista päivästä neljään viikkoon, joten ei miestäsi välttämättä vielä kutise. Vai milloin sinulla kutina alkoi?



Rasittava homma päästä eroon tuosta vaivasta, se rasvaus, suursiivous ja pyykin pesu.



Nim.merk. Kokemusta on :s

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasvaatko ihoasi kuinka? Itselläni varsinkin kuiva iho kutiaa iltaisin/öisin.

Vierailija
8/10 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyl tartu kauheen herkästi! Ey kannattaa katsella tuleeks näppylöitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyl tartu kauheen herkästi! Ey kannattaa katsella tuleeks näppylöitä

Vierailija
10/10 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vuosi sitten samanlaisia oireita, joka yö iho rupesi punoittamaan ja kutisi. Menin allergiatesteihin, jossa kävi ilmi, että olen allerginen hevosille. Nauroin itseni tärviölle, sillä en ollut nähnytkään hevosia vuosiin muualla kuin televisiossa.



Jonkun päivän päästä rupesin netistä tutkimaan mitähän uudet petarimme mahtoivat sisältää. Yllätys oli suuri, kun niissä oli käytetty aitoa hevosenjouhta! Eipä ihme, että sain oireita... Petarit menivät tietty vaihtoon ja oireet katosivat.