Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kai mulla on oikeus kieltäytyä työkeikasta jos se ei ole ns työkkärin työtarjous?

Vierailija
04.07.2012 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saat siitä karenssia, olis työtarjousta tai ei.

Vierailija
2/8 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Ja sen jälkeen saattavat kieltäytyä maksamasta päivärahaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista resurssienkäyttöä sellainen kyttääminen ja vahtiminen että keikkahenkilöistäkin jotka itse ottaneet yhteyttä (eikä mikään laitos kuten työkkäri) ilmoittaisivat jotenkin "eteenpäin".

ap

Vierailija
4/8 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista resurssienkäyttöä sellainen kyttääminen ja vahtiminen että keikkahenkilöistäkin jotka itse ottaneet yhteyttä (eikä mikään laitos kuten työkkäri) ilmoittaisivat jotenkin "eteenpäin". ap

Ihan vaikka siitä syystä, että ei tykkää siitä, kun joku loisii toisten rahojen turvin, vaikka olisi töitäkin tarjolla.

Vierailija
5/8 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ota työtä vastaan? jos kerran töitä tarjotaan? Mä niin en tajua miksi siinä työnteossa on niin hemmetin vaikeeta???

Vierailija
6/8 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä olisi ollut vain 3pvän keikka ja en sellaisen vuoksi rupea odottelemaan ties miten pitkälle elokuuhun seur ansiosidonnaisen saamista. Tässä joutuu muutenkin nyt odottelemaan 4-vkoa kys rahan tuloa ja pärjäämään tällä ekalla korvauksella eli 300 eurolla jonka pari päivää sitten sain.

Elokuun puolivälissä aloitan muutenkin täysipäiväisen työn jonka muuten hankin ihan itse ja ilman työkkärin tarjoomuksia.

ap

Vierailija
7/8 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nekään kummoisia ihmisiä ole jotka katsoo oikeudeksensa ja asiaksensa leikkiä jotakin ylimmäistä moraaliJumalaa. Sitä paitsi osin siksi kuulun liittoon ja työttömyyskassaan ja maksan kuukausittain palkasta heille, että työtötmyyden sattuessa saisin sieltä ansioturvaa.

ap

Omituista resurssienkäyttöä sellainen kyttääminen ja vahtiminen että keikkahenkilöistäkin jotka itse ottaneet yhteyttä (eikä mikään laitos kuten työkkäri) ilmoittaisivat jotenkin "eteenpäin". ap

Ihan vaikka siitä syystä, että ei tykkää siitä, kun joku loisii toisten rahojen turvin, vaikka olisi töitäkin tarjolla.

Vierailija
8/8 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukakohan olisi 2 lapseni kanssa ollut huomisen ja pe, ilm joku perfect av-mamma olisi tullut heitä kaitsemaan koska "työhän on pakko ottaa vastaan ihan milloin vain ja missä tilanteessa vain koska sehän on herranjumala sentään TYÖ ja muuten loisit".

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi