KELA yllätti positiivisesti kerrankin.
Maanantaina vein liput, laput ja kaikki liitteet.
Päätös työttymyyttäni on käsitelty eilen.
Tuet alkaa rullaa.
Viime vuonna koko sama rumba kesti 2kk. Ekat rahat sain elokuussa.
Nyt saan jo ensi viikolla.
Kommentit (5)
uusi päätös että edellinen on kumottu ja asia pohditaan uudelleen..... ja sit kestää. Tai sitten vaan Kelan kesätyöntekijää ei ole perehdytetty talon tavoille että hakemusten käsittelyllä ei ole mikään kiire
Kuule siellä tehdään töitä ihan sika hirveetä tahtia, että turhaan pölöttää tommosta että ei oo kiirettä käsitellä.. Mieti kuinka paljon niitä hakemuksia oikein siellä on... Ja siellä on myös paljon työntekijöitä, mutta yhden päätöksen tekeminen kestää ei se ole yhden napin painalluksen takana tosiaankaan...
Joskus päätös tulee nopeammin, se riippuu siitä mimmoinen ruuhka on jonoissa ja eri puolella maata.
jolla ei ole ikinä ollut mitään valittamista KELAn toiminnasta.
Hyvin on pelannut aina kaikki, ja olen saanut poikkeuksetta ystävällistä palvelua.
että sähköinen hakemus käsitellään paljon nopeammin kuin paperi.. Liitteistä on mahdollista neuvotella. Kopiot liitteistä saa kotiin parissa päivässä. Oon todella tyytyväinen kelan toimintaan. Mulla ei siis oo ollu ongelmia ko. laitoksen kanssa. Ja selvittävät tosi paljon asioita ihan puhelimessa, on mm. neuvottu, miten on edullisinta hakea äitiyspäivärahaa jne.
sillä meille tulee sieltä joka kuu 4000 euroa.
Ei muutenkaan mitään moitittavaa.
uusi päätös että edellinen on kumottu ja asia pohditaan uudelleen..... ja sit kestää.
Tai sitten vaan Kelan kesätyöntekijää ei ole perehdytetty talon tavoille että hakemusten käsittelyllä ei ole mikään kiire