Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En aio jättää miesystävääni, vaikka en ole ollut rakastunut häneen, haluatko kysyä minulta jotain?

Vierailija
04.07.2012 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloitte seurustella?

Vierailija
2/4 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurustelevana.

Olin ihastunut mieheen, kun olin tavannut hänet ensimmäisen kerran. Meni kuitenkin pari vuotta siitä, kun aloimme seurustella. Olin jo ehtinyt itkeä miehen perään ja kun aloimme seurustella enkä tuntenut oloani rakastuneeksi, ajattelin, että on tyhmää vetäytyä suhteesta, jossa oli kuitenkin ihminen, jota olen pitänyt kiinnostavana parin vuoden ajan ja haaveillut seurustelusta.

On muitakin syitä. Sairastan sairautta, jonka mies hyväksyy. Tämä merkitsee paljon minulle. Mies taas on kärsinyt masennusoireista ja se hankaloittaa elämäänsä jonkin verran (lääkityksen kanssa kikkailu). Tuntuisi siis toisaalta kohtuuttomalta jättää mies, koska hän on sairasteleva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon rakastut täysillä ja heti?

Vierailija
4/4 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos kohtaat jossain vaiheessa miehen johon rakastut täysillä ja heti?

Mutta olemme seurustelleet nyt vuoden. Olin ennen suhteen aloittamista kyyninen ja olen sitä vieläkin. En ole tänä aikana tavannut sellaista miestä, joka olisi herättänyt ihastumisen tunteita. (Aiemmassa suhteessani olin esimerkiksi ihastunut työkaveriini, mutta ihan terveeltä pohjalta.) Tai siis kivoja miehiä olen nähnyt, mutta en vaan tällä hetkellä koe, että voisi tulla ketään sellaista, joka todella olisi uhka suhteelle. Erääseen mieheenkin olen kokenut fyysistä vetoa, mutta pidän vaan elämääni laadukkaana näin, tasaisena. Sen lisäksi kaikenlaiset hetken huumat ovat päättyneet elämässäni huonosti, eivät ole kantaneet mihinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi