Olen lahna sängyssä. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (14)
Onko miehesi koskaan valittanut siitä että olet lahna?
Ap
etkö halua seksiä vai etkö halua seksiä miehesi kanssa?
Siis sinulla onkin ihan selkeä ongelma tässä. Työstä sitä.
Et kiihotu - onko sinulla kumppani jota oikeasti haluat? Osaako hän koskettaa sinua siten kuin haluat? Oletko neuvonut hänelle, mistä pidät? Tiedätkö itse, mistä pidät?
Minulla kiihottumiseen vaikuttaa suuresti paitsi kumppanin otteet, myös ihan kausi. Se vain vaihtelee eri aikoina.
Aika ja hyvin nukutut yöt auttavat, takaan sen :)
Koetko aina olleesi vai oletko tullut sellaiseksi? etkö halua seksiä vai etkö halua seksiä miehesi kanssa?
En ole koskaan ollut kovin aktiivinen seksuaalisesti. Suhteemme alkuaikoina halusin enemmän.
Ajattelet miten ällöttävä olet? Siis sinulla onkin ihan selkeä ongelma tässä. Työstä sitä.
Et kiihotu - onko sinulla kumppani jota oikeasti haluat? Osaako hän koskettaa sinua siten kuin haluat? Oletko neuvonut hänelle, mistä pidät? Tiedätkö itse, mistä pidät?
Minulla kiihottumiseen vaikuttaa suuresti paitsi kumppanin otteet, myös ihan kausi. Se vain vaihtelee eri aikoina.
Niin varmasti on, mutta en jaksa, enkä halua, selvitellä ongelmiani.
En ole koskaan ollut kauhean kiinnostunut seksistä, ja mua ahdistaa se, että sitä pitäisi haluta. Jos ei halua seksiä, ei täytä kunnon ihmisen kriteerejä. En tosin täytä niitä oikein muutenkaan.
No jos teillä on vauva, niin ei ihme, että koet itsesi lahnaksi. Aika ja hyvin nukutut yöt auttavat, takaan sen :)
Toivotaan niin!
Ap
On vain vääriä kumppaneita. Toinen saa halut heräämään ja toinen ei. Kaikki nyt vaan eivät sovi seksuaalisesti yhteen.
Etsi itsellesi sopiva mies tai nainen.
On vain vääriä kumppaneita. Toinen saa halut heräämään ja toinen ei. Kaikki nyt vaan eivät sovi seksuaalisesti yhteen.
emme oikein sovi mieheni kanssa seksuaalisesti yhteen, mutta meillä on yhteinen elämä: perhe, koti, harrastus, arvot. Kyllä ne on muööe tärkeämpiä kuin seksuaalisuus. Jos eroaisimme mieheni kanssa, tuskin edes haluaisin uutta kumppania.
Ap
Siis nuo sun omaan itseinhoon liittyvät... Mulla on myös aika vahva itseinho ja vaikuttaa paljon myös meidän seksielämään. Olen usein aika passiivinen. Koen itseni huonoksi kun en osaa ratsastaa,ottaa suihin ja tyydyttää miestäni. Lisäksi mulla on asioita,joista poden arvottomuuden tunteita. Kannattaa hakeutua keskuatelemaan johonkin,sillä saisit itsetuntoasi kohotettua.
emme oikein sovi mieheni kanssa seksuaalisesti yhteen, mutta meillä on yhteinen elämä: perhe, koti, harrastus, arvot. Kyllä ne on muööe tärkeämpiä kuin seksuaalisuus. Jos eroaisimme mieheni kanssa, tuskin edes haluaisin uutta kumppania.
Ap
Ja jos olet niin ilmeisesti halusit tätä toista miestä?
Tunnen sut! Oot mun oma vaimo :-)
M +40
Siis nuo sun omaan itseinhoon liittyvät... Mulla on myös aika vahva itseinho ja vaikuttaa paljon myös meidän seksielämään. Olen usein aika passiivinen. Koen itseni huonoksi kun en osaa ratsastaa,ottaa suihin ja tyydyttää miestäni. Lisäksi mulla on asioita,joista poden arvottomuuden tunteita. Kannattaa hakeutua keskuatelemaan johonkin,sillä saisit itsetuntoasi kohotettua.
Niin varmaan kannattaiskin, mutta en oikeasti halua puhua kellekään ongelmistani. Oon käynyt kahteen otteeseen elämässäni terapiassa, enkä voi sanoa, että se olis sopinut mulle.
Ap
Ap
Oletko pettänyt miestäsi? Ja jos olet niin ilmeisesti halusit tätä toista miestä?
Tunnen sut! Oot mun oma vaimo :-)
M +40
En ole sun vaimo, mieheni on nuorempi sinua.
Ap
Onko miehelläsi pieni leikkausarpi vasemmassa polvessa, onko hän DI ja tänään "työmatkalla"? On meinaan mun luonani, kun vaimo on ihan lahna.
Onko miehelläsi pieni leikkausarpi vasemmassa polvessa, onko hän DI ja tänään "työmatkalla"? On meinaan mun luonani, kun vaimo on ihan lahna.
Miehelläni on polvissa rymyämisarpia, hän on humanisti ja nukkuu nyt tuolla yläkerrassa vauvan kanssa. Työmatkoja tai "työmatkoja" hänellä ei ole.
Ap
halua seksiä, en kauheasti kiihotu. Miehen kosketteleminen ja muu sellainen ei tunnu luontevalta. Koskettelen kyllä jonkin verran, enkä nyt sentään vain makaa paikallani, mutta aikamoinen lahna olen. Kun mies koskettaa minua, ajattelen vain, miten ällöttävä olen.
Ap