Olen lähdössä hotelliin kahdeksi yöksi lasten ja siskoni kanssa. Mies ei tykkää
meillä on siskoni kanssa pitkä välimatka ja he ehdottivat miehensä kanssa,että varaisivat meille hotellin Helsinkiin kahdeksi yöksi. Itsekin innostuin.
Näin voitais olla porukalla siellä ja täti voisi käyttää lapsia museoissa, korkeasaaressa yms.mukavaa.
Mieheni on töissä joten ei pääse. Koko eilisillan kiukutteli. Hänen mielestään huono vaimo jättää miehensä kotiin jne.jne.
Kumpi tässä nyt on oikeassa? Toiminko minä mielestänne väärin?
Käyn pari kertaa vuodessa kotikaupungissa sukulaisten luona ja viivyn 3-5vrk:tta, välimatkaa on 600km.
Kommentit (41)
Ex oli tuollainen, murjotti päiväkausia etukäteen + reissun jälkeen, vaikka olisin ollut vain äitini luona. Mistään baarireissuista nyt puhumattakaan. Jos ei kehdannut suoraan asiasta mököttää, keksi jonkin muun "syyn". Lopulta en käynyt missään, koska se synkistely oli niin raskasta, ja eristäydyin ystävitä. Nyt eronneena, arvaatko montako ystävää on jäljellä :(
lapset 7 ja 4.
Eka kolme vuotta avioliitossa vaikeita, sitten helpotti. Nyt on ihan ok kaikk, vain tämä syyllistäminen ja koen tämän omien menojeni karsimiseksi. Ja minä olen menossa lasten kanss,hyvänen aika!
Miehet on kyllä outoja.
Tottakai menet ja pidät hauskaa.
Anna miehelle vähän suuseksiä lohdutukseksi ettei tule paha mieli, pakkaa kassi ja häivy.
Miehet on kyllä outoja.
Tottakai menet ja pidät hauskaa.
Anna miehelle vähän suuseksiä lohdutukseksi ettei tule paha mieli, pakkaa kassi ja häivy.
mies kun jo on ennen reissua pilannut koko matkan ja ap tietää mitä kotona odottaa. ahdistavaa on kyllä.
Onko miehellä teidän asuin paikkakunnalla ystäviä, sukulaisia. Onko ap:lla?
t. 6
Jaa-a, itse miehenä ainakin olisin riemuissani parista päivästä omaa rauhaa, kun kerran otat lapsetkin mukaan.
Mutta mä varmaan taas olen se sika, jonka lapsia ei olisi pitänyt tehdä lainkaan? :-)
Jonkinlaiselta riippuvuudelta kuulostaa minusta.
ja järjestät vastaavia menoja lisääkin. Mies tottuu kyllä, harjoituksen puutetta ; )
Mukavaa reissua!
että tulenkin viiden maissa kun mies tuo autolla. Sisko soitti ja sanoi, että tulkaa vaan junalla jos pääsette koska he tuo meidät perjantaina autolla kotiin, jolloin käyvät samalla meillä kahvilla ja moikkaamassa miestä.
Nyt siis vain lähden junalla. Yritän saada miestä töistä kiinni ettei tule yllätykseksi tyhjään kotiin
ap
että tulenkin viiden maissa kun mies tuo autolla. Sisko soitti ja sanoi, että tulkaa vaan junalla jos pääsette koska he tuo meidät perjantaina autolla kotiin, jolloin käyvät samalla meillä kahvilla ja moikkaamassa miestä.
Nyt siis vain lähden junalla. Yritän saada miestä töistä kiinni ettei tule yllätykseksi tyhjään kotiin
ap
Lähde junalla äläkä anna tästä tulla mitään riitaa. Muista, että tuo on täysin NORMAALIA! Epänormaalia on mököttää ja syyllistää tuollaisesta.
päivittäiset tekemiset? Soitteleeko usein töistä kotiin?
epänormaalia käytöstä! Toivottavasti ei pahene.
Minä saisin jo raivarin luultavasti moisesta marttyyriudesta ja ois vakavan keskustelun paikka.
päivittäiset tekemiset? Soitteleeko usein töistä kotiin?
ja joka ilta käyn itsekseni lenkillä, ei omgelmia
Ja tunnissa?
Siis, että tulee töistä 16 aikaan ja olisitte siskollasi jo 17 aikaan? Never....
Alahan nyt kiirehtiä siihen junaan. Junakin ajaa tuota 600km matkaa aika kauan.
itkuinen olo ja ahdistava ja vihainenkin, miksi pitää aina pilata toisen ilo??
Menen sinne helsinkiin, olen kuin ei mitään, iloinen, hymyilen, ns.normaali oma itseni, mutta sisällä on jännittynyt, ahdistunut olo.
ap
Ja tunnissa?
Siis, että tulee töistä 16 aikaan ja olisitte siskollasi jo 17 aikaan? Never....Alahan nyt kiirehtiä siihen junaan. Junakin ajaa tuota 600km matkaa aika kauan.
muuten asumme toisistamme 600km päässä
mukava reissu, sinänsä en tietenkään nauttinut.
Tultiin kotiin, mies halas lapsia, mua ei huomioinut ollenkaan. Nyt lasten kanssa ulkona. En jaksa, ihan sama. Hän tekee musta syyllisen, mutta en jaksa välittää
ap
Niin aika sairasta on. Itse olen matkustanut
jonkin verran yksin euroopassa ja työpaikan reissut mukaan lukien yksin. Poika on ollut n. 1,5 vuotta nyt 5 vuotta.
Ukko ei ole koskaan valittanut mistään. Ei sano mistään. Tykkää olla pojan kanssa.
Meillä mies ois ihan mielissään, kun sais pari päivää olla ihan rauhassa ja hiljaisuudessa töiden jälkeen =D
Meillä mies ois ihan mielissään, kun sais pari päivää olla ihan rauhassa ja hiljaisuudessa töiden jälkeen =D
Sama täällä. Saa rauhassa tehdä kotihommia ja käydä lenkillä ilman, että vaimo odottaa minun toimivan hänen ajatustensa lukijana. Kannustan jopa, että hän kävisi enemmän ulkona tyttöjen kanssa.
Oliko samaa käytöstä ennen muuttoa?