Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistakaa joka ilta rasvata kätenne! Olen hoitotyössä ja

Vierailija
04.07.2012 |

pesen todella paljon käsiäni. Aina myös rasvaan.

Ihmisten ikä näkyy käden päältä, ryppyjä paljon, mutta kun olen ikäni rasvannut, minun kädet on todella sileät ainaisesta pesusta huolimatta.

Yöpöydälle tuubi jotain hyvää käsirasvaa ja siitä tulee hyvä tapa laittaa juuri ennen kuin menee peiton alle.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasin saman. Geeneistä toki myös kiinni. Eräs mummeli neuvoikin rasvaamaan ahkerasti ihoa. Olikin kasvoiltaankin lähes rypytön.

Vierailija
2/12 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä missään muuallakaan. Aivan sama!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini kertoi, että hän rasvaa joka päivä ja siskonsa ei koskaan. Ovat noin 60v ja rasvaavan kädet ovat kauniit - rasvaamattoman eivät.

Ihan sama mitä rasvaa, kunhan kosteuttaa.

Itselläni on neljäfemmaksi kauniit kädet ja rasvaan usein - en ihan joka pvä.

Vierailija
5/12 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

imeytyy vain ihon pintakerrokseen. Iho veltostuu syvemmältä omaa tahtiaan riippumatta siitä, käytätkö rasvaa vai et. Käsivoiteiden mukana tulet vain rasittaneeksi elimistöä monilla kemikaaleilla, joiden pitkäaikaisvaikutuksia et ole tutkinut.

Hoitotyössä tottakai käsien pitää olla ehjät ja rasvaaminen ennaltaehkäisee kuivuuden mukanaan tuomaa hilseilyä ja haavoja. Keskivertoihminen, joka ei pese käsiään liian usein, harvemmin tarvitsee käsirasvaa.

Vierailija
6/12 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan innolla sitä kun olen vanha ja minulla on ryppyiset kädet. Nyt 45-veenä ryppyjä on vielä liian vähän. Enkä tietenkään rasvaa käsiäni.

Vierailija
7/12 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi kun tää tieto olis kaikille jaettu jo aikoja sitten....

Oleppa rasvaamatta käsiäsi sitten, minä rasvaan ja uskon, että vaikka sitten vaan pinta on terveempi, kädet näyttää paljon kauniimmilta.

Ihan samalla tavalla laitan aurinkorasvaakin käsiini, ei aurinko vanhenna niiden ihoa.

imeytyy vain ihon pintakerrokseen. Iho veltostuu syvemmältä omaa tahtiaan riippumatta siitä, käytätkö rasvaa vai et. Käsivoiteiden mukana tulet vain rasittaneeksi elimistöä monilla kemikaaleilla, joiden pitkäaikaisvaikutuksia et ole tutkinut.

Hoitotyössä tottakai käsien pitää olla ehjät ja rasvaaminen ennaltaehkäisee kuivuuden mukanaan tuomaa hilseilyä ja haavoja. Keskivertoihminen, joka ei pese käsiään liian usein, harvemmin tarvitsee käsirasvaa.

Vierailija
8/12 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä jätin nassu-, jalkq- ja käsirasvat kauppaan kun pääsin irti rasvakammostamja uskalsin alkaa syödä normaalirasvaista ruokaa kaikkien light-lisäainesotkujen jälkeen.

En tosin myöskään joudu pesemään käsiä samaan tahtiin kuin jossain hoitsun työssä joutuu.

Vierailija
9/12 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ikä saakin näkyä käsissäni ja kasvoissanikin. En hingu ikuista nuoruutta.

Vierailija
10/12 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan käyttävät käsidesiä. Käsidesit sisältävät hoitavana aineena glyserolia.

Vierailija
11/12 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä jätin nassu-, jalkq- ja käsirasvat kauppaan kun pääsin irti rasvakammostamja uskalsin alkaa syödä normaalirasvaista ruokaa kaikkien light-lisäainesotkujen jälkeen. En tosin myöskään joudu pesemään käsiä samaan tahtiin kuin jossain hoitsun työssä joutuu.

Rasvaprosenttini on yli 30 (ylipainoa 20kg), silti kantapäät halkeilevat ja kädet ovat kuin korppua. Rasvaan ahkerasti.

Vierailija
12/12 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ymmärrän miksi äitini aina lapsuudessa opetti, ettei käisä tule pestä kuin harvoin. n. 2 kertaa viikossa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi