"pakko siinä jotain vikaa olla kun se on yh..."
Kommentit (7)
Mä en halunnut suhdetta, halusin vaan lapsen. Sain sen. 10 vuotta olen ollut kahden lapsen kanssa. Varmaan mussa vikanikin on, mutta se mikä eniten tuntuu ärsyttävän muita on se, että en halua miestä elämääni.
Ihmiset nyt sanovat mitä sattuu mutta kysyisin kyllä heti kiinnostuneena että miksi ajatteleee noin, on aina hauska päivittää tietojaan ihmisten ajatuksista.
Tunnen hyvin kaksi yh:ta toinen 50+ ja toinen 35vee. Molemmilla suuria vaikeuksia pohtia omaa olemistaan ja käytöstään. Molemmat omilla tavoillaan (eri lailla) tosi risoja ja epävarmoja ihmisiä olleet jo ennen avioliittojaan, joista eronneet.
En tunne siis täysin henkisesti täydellä pakalla olevaa yh:ta.
Ihmiset nyt sanovat mitä sattuu mutta kysyisin kyllä heti kiinnostuneena että miksi ajatteleee noin, on aina hauska päivittää tietojaan ihmisten ajatuksista.
Oma ajatusmaailmani ei tosin ole noin mustavalkoinen (siis mitä tulee ap:n aloitukseen), mutta mikäpäs minä olen tuomitsemaan toisen mielipiteitä.
terv. entinen yh
Entäs jos nainen halua synnyttää itselleen lasta. Rakkaalta mieheltä(miesystävältä) vaikka. Ei valttamatta ole itsekäs.
yksinkertaisena. Kaikenlainen rajoittunut ajattelu herättää sääliä ja hoivavietin. Yrittäisin siis ymmärtää parhaani mukaan ja jutella hänen kanssaan.
Ihminen, joka on aina saanut mitä haluaa ja jonka mielestä luusereita ovat kaikki muut jotka eivät kulje samaa polkua kuin hän itse. Pelle suorastaan. Mutta vielä se elämä häntäkin koettelee, tavalla tai toisella.