Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup ihonhoidosta

Vierailija
03.07.2012 |

Hyvät naiset! Hoidatteko te kasvojenne ihon niinkuin kosmetologit ja kosmetiikkamyyjät saarnaavat? Eli ensin puhdistusmaito, sitten kasvovesi ja sitten yövoide yms. ja aamulla pesette uudelleen puhdistusmaidolla ja pyyhitte kasvovedellä ja sitten päivävoide. En voi käsittää miten ne kasvot likaantuvat puhtaalla tyynyliinalla yön aikana... Olisi mielenkiintoista tietää kuinka moni jaksaa tehdä tämän kaiken joka aamu ja ilta ja kuinka moni muu fuskaa jonkin osan. Minä fuskaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä näyttää siltä, että me fuskaajat olemme enemmistönä. Hyvä, paremmalla omalla tunnolla voin jatkaa fuskaamista. Oriflamen esittelyssä esittelijä ensin sanoi, että ei tarvitse käyttää kaikkea, vain sellaista mitä oma iho tarvitsee. Kuitenkin kauhisteli kun kerroin etten usein jaksa käyttää kasvovettä entä jaksa aamulla pestä kasvojani, vaan laitan vain hyvää meikkivoidetta.

ap

Vierailija
2/16 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvoni kylmällä vedellä ja joskus laitan kasvovettä ennen kosteusvoidetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten usein jaksa aamulla pestä kasvojani

Kuinka kauan kasvojen peseminen kestää, 20 sekuntia? Eikö tunnu pahalta vedellä meikkivoidetta yön rähmäiseen naamaan?

Vierailija
4/16 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-illalla poistan silmämeikit poistoaineella ja pesen puhdistusmaidolla. Sitten kasvovettä ja yövoidetta. Joskus kun olen oikein väsynyt pesen pelkällä saippualla koko naaman ja siihen voide.

-joka aamu suihkussa, en pese kasvoja erityisesti saippualla koska ne huuhtoutuvat kun huuhdon sampoota. Sitten kosteusvoide ja kevyt päivävoide.

Vierailija
5/16 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen lactacydillä aamuin & illoin. Kasvovettä en enää käytä lainkaan, jos on tarvetta, niin lantraan vähän Septidiniä ja sillä pyyhin finnisen alueen.

Kosteusvoidetta käytän kyllä aina meikin alla ja suihkun jälkeen. Toisin sanoen aina kun olen kasvot pessyt laitan kosteusvoiteen ja ennen meikkausta yleensä pesen kasvot.

Kuorin tarvittaessa ja naamioita käytän silloin jos iholla on jotain erityistä tarvetta sellaiseen.

Vierailija
6/16 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en käy suihkussa aamulla, vetäisen kasvot vain kasvoveden kanssa. Kun katsoo pumpulilappua, huomaa kyllä selvästi, ettei iho suinkaan ollut puhdas. Minulla ainakin on niin rasvainen iho, että aamuisin kiiltelee kovasti.

Erillistä päivä- ja yövoidetta en käytä, vaan vaihtelen voidetta vuodenajan ja tarpeen mukaan. Kyllä sen näkee, jos ihossa on kuivia kohtia, niin silloin tarvitaan tymäkämpää voidetta. Ja keväisin allergia-aikaan taas ihoni on niin herkistynyt, että tarvitsen herkän ihon tuotteita. Joskus saatan käyttää kuurin eli tuubillisen jotakin ryppyvoidettakin tai seerumia.

Vierailija
7/16 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesen vain kasvot oliiviöljysaippualla iltaisin. Siinä koko ihonhoito. Meikkaan lähes joka päivä. Iho on oikein hyvässä kunnossa ikäisekseni. Enkä edes käydä aurinkovoiteita ;-)

Vierailija
8/16 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on melko rasvanen / sekaiho.

Olen aina pessyt joka aamu suihkussa miedolla kasvosaippualla ja joku todella kevyt emulsio sitten iholle.

Illalla pesen miedolla puhdistusaineella ja taas kosteusvoide iholle.

Mulla ei ole ollenkaan ryppyjä ja olen jo yli 50 v.

Vierailija
9/16 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla pesen joka tapauksessa meikit ja päivän liat pois (poikkeuksetta joka ilta). Sen jälkeen kasvovesi ja yövoide. Aamulla käyn suihkussa ja siellä pesen kasvoni. Jos en poikkeuksellisesti käy suihkussa, joka tapauksessa pesen kasvoni ihan herätäkseni ja samallahan ne puhdistusemulsiolla pesee. Sen jälkeen kasvovesi ja päivävoide. Ihon kunnon ja vuoden ajan mukaan vaihtelen ihonhoitotuotteita.

En muista, milloin olisin poikennut näistä rutiineista, en edes kipeänä, synnärillä, humalassa tms. Mutta mä olenkin aika pedantti.

Vierailija
10/16 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin kuiva iho, talvella en pese kuin iltaisin. Perusvoiteella pesen meikit, mutta meikkaan harvoin. Kasvovettä en enää käytä. Yövoidetta ei ole erikseen, samaa käytän kuin päivällä. Naamioita, kuorintaa, tehotippoja tms en käytä ikinä. Hyvin menee, kesällä on tosi hyvässä kunnossa iho.

Vierailija
11/16 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

säännöllisesti illoin ja aamuin varmaan 13- vuotiaasta, jolloin ihon rasvoittuminen alkoi. En tosin käytä nykyisin puhdistusmaitoa tai kasvovettä vaan pesen nestemäisellä pesuaineella ja vedellä ja sitten vielä käytän emäksistä suolaa loppupesuun. Jos pyyhkeeseen jää yhtään likaa, pesen uudelleen. Aamulla riittää tuo nestemäisellä pesuaineella pesu. Minulla ainakin yön aikana iho rasvoittuu ja ne rasvat siis pesen pois aamulla. Illalla en pistä mitään yörasvoja kasvoille, käytän vain silmänympärysvoidetta. Ihan hyvässä kunnossa olen saanut ihoni pidettyä verraten siihen mitä olen syntymälahjana saanut.

Vierailija
12/16 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihonpuhdistustuote sellainen, että pesen sillä kaksi kertaa peräkkäin, korvaa kasvoveden.

Panostan kyllä ihonhoitooni ja ihna kosmetologin ohjeita noudatankin, tämäkin tuote sarja on kosmetologilta.

Vierailija
13/16 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi vastata kuin että fuskaan tai en fuskaa. Nopeasti tehty

ap

Vierailija
14/16 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhin aamulla vain kasvovedellä kasvot

Vierailija
15/16 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukunkin meikit naamalla aika usein (pökr! nyt pyörtyivät av:n meikkifasistit), pesen aamulla naamani pehmeällä öljypitoisella pesunesteellä, joka sopii allergiaan taipuvaiselle iholleni. sitten laitan auringolta suojaavaa päivävoidetta naamaan. se siitä. meikkaan melkein joka päivä tähän päälle.

miten niin ihoa pitäisi kuoria? eikö ihon ole tarkoitus antaa itse suojata itseään? ja mikä ihmeen puhdistusmaito? hö... rahat pois tyhmiltä, sanon minä.

Vierailija
16/16 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihkussa pesen jollain puhdistusemulsiolla (tai mitä onkaan) ja kosteusvoidetta laitan vain jos iho on kuiva eli tosi harvoin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi