Nopea kysely
Lapsi sai tänään luvan mennä lintsille kaverin kanssa. Sovittu oli että heidät haetaan klo 19.00. Tästä olin jo eri mieltä, halusin hakea lapset jo aikaisemmin. Nyt heidät haettiin klo 19.30 ja minulle ei ilmoitettu. Asiaa rupesin selvittämään ja tietenkin lapset olivat puhunut ihan eri asioita vanhemille.
Nyt kaikki ovat minulle vihaisia kun en oikein tykkää tästä toiminnasta. Poika siis 12 v ja aloittaa vasta kuudennen luokan.
Olenko siis tiukkapipo ja hankala ihminen, kun olisin jo halunnut lapseni kotiin aikaisemmin?
Minun aikataulu oli että olisin hakenut heidät klo 17.00, mutta joustin. =(
Kommentit (5)
joten mun mittapuun mukaan olet tiukkis.
Toki jos on selvää, että on tapahtunut suoranaista valehtelua, niin asettaisin jonkun rangaistuksen.
Ei siellä Lintsillä joka päivä käydä, joten ei toi nyt niin myöhäinen ajankohta ollut. Nyt on kesä ja voi vähän irroitella. Relaa säkin :).
Ok, yritän helittää aikatauluja. Mutta nämä lapset kuitenkin valehteli. Eli näille muille olin kuulemma sanonut että klo 20.00 on ok, vaikka olin ehdottanut aikaisempaa kotiintuloa.
Nyt tiedän että tuosta 30 minuutin jutusta ei hirveä metelia kannata nostaa, mutta oleellinen asia on että lapset valhtelivat minulle. Eikä myöskään soittanut, eikä vastannut puhelimeen.
Yhtenä iltana meni myöhempään. Tuskin se nyt siellä joka päivä ramppaa ja on myöhään.