Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan paskaa tää Ben&Jerrys's jäätelö!

Vierailija
03.07.2012 |

Kamalaa jauhoista ällöä kuraa. Mansikkajuustokakku pitäis tulla mieleen, mutta ei tuu lähinnä kuin oksentaminen ajatuksiin kun tuota maistaa.

Missä muka maistuu juustokakku? Missä mansikka? Eikä oo paljoo "cookie swirl":iä nähny.

Oisin voinu ostaa tolla rahalla kolme siideriä ja olla paljon tyytyväisempi!

Nih. Ei mulla muuta.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero

Vierailija
22/32 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin se suklaajäätelö missä on niitä vaahtokarkkeja ja suklaisia kultakaloja. Tosta mansikkakakku mausta en pitänyt minäkään yhtään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cookie Doughia tai mitä lie, kun oikein ajateltiin herkutella ja ostaa kallista.

Jäipä kesken!

Vierailija
24/32 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samaa mieltä. Aivan yliarvostettua huttua.

Vierailija
25/32 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minunkaan makuuni. Ihan liian makeita ja jostain syystä "vetisen" makuisia verrattuna kermajäätelöihin (vaikka kai B&J on kermajäätelöä myös???).

Vierailija
26/32 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian imeliä mun makuun nuo jäätelöt. Monet muutkin muka paremmat jäätelöt on vaan makeampia kuin perusjäätelö, eivätkä muuten mitenkään erikoisia.

Vierailija
27/32 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä oisin voinu tietää, että toi on huonoin? Ajattelin, että se vois olla hyvää, suklaajäätelöö oon syöny ennenkin. Ja tykkään juustokakuista. ap, toiste en osta.

mille juustokakun tuleekin maistua eika millekaan suomalaiselle maitorahkaviritelmalle.

Todellako luulet olevasi ainoa, joka on juustokakkua Suomen ulkopuolella maistanut?

Vierailija
28/32 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäätelöä jas voin yhtyä aloittajaan, ällömakeaa ja teollista, ihan toista kuin esim. raikkaat mutta kermaiset italialaisjäätelöt.

Amerikkalaisille plösöille suunnattua jäätelöä.

Tero

Sanoo italialaissyntyinen mamma joka ei muutenkaan pidä ylenmääräisestä kikkailusta jäätelön kanssa. Hyvät raaka-aineet ilman ylimääräisiä aineita niin tulee hyvää. Yhtään hyvää Ben & Jerry -makua en ole maistanut, liian makeita ja outoja.

Vierailija
29/32 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunkkaisia ja rasvaisia

Vierailija
30/32 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pari kertaa maistanut B&J jäätelöä, makuja en muista, mutta eivät ne tehneet mitään vaikutusta.

Mövenpickiä rakastan, mutta tällaisella köyhimyksellä ei ole rahnaa laittaa sellaiseen ylellisyyteen.

Valion suklaajäätelö on tarpeeksi hyvää meikäläiselle. Ja Carte D´or suklaajäätelö. Aaahhh...

Vierailija
31/32 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvomaailmaan ja taustoihin: ne ovat ainoita jäätelöitä, joissa on sitä itseään eikä mitään esansseja ja makuaineita, kuten muissa, tavallisissa jäätelöissä! Ben&Jerry´s on eettistä jäätelöä, ja kannatan sitä jo siksi, mutta myös upeiden makujen vuoksi.

Vierailija
32/32 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cookie dough oli ihan kammottavaa taikinamössöä, samoin toinen kokeilemani jäi syömättä, oisko ollu just Baked alaska vai mikä lie.

En enää laita rahojani moiseen, sikakallista sontaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä