Olen kotiäitinä saanut kyllä lapsille hyvän pohjan ruuan
kanssa.Tietävät varmuudella kaiken kaikesta.Kalorit,rasvat,epäterveellisyydet ym.Jankutan näitä asioita joka päivä ja korostan todella paljon mitä kannattaa syödä.Lapseni ovat terveitä,kummallakaan ei ole hampaissa reikiä jne.Ei allergioita eikä nirsoilua ruuan suhteen.Kumpikin syö hyvällä ruokahalulla ruokaa.Myönnän että meilläkin on ollut herkkujaksomme jolloin käytiin ulkona syömässä mutta sekin kausi on takana.
Kommentit (3)
niin sitten vetävät kaksin käsin makea ja muuta epäterveellistä. :P
Jankuttaminen JOKA PÄIVÄ ei ole hyvästä.
Olen ollut kauan kotiäitinä.Et pystyisi ikinä samaan.Lapseni ovat todella lahjakkaita ym.Hyvät geenit!Olet kakkonen luuseri joka on kuitenkin ksavanut itse koulukodissa.38v.Tanja Raisiosta.
Melko ortorektiselta touhulta vaikuttaa.
Meillä ihan vaan nautitaan hyvästä ja riittävän terveellsiestä ruoasta, ilman jankutusta ja sääntöjä mitä saa ja mitä ei saa syödä. Terveitä ollaan myös, hampaissa eii ole reikiä vielä edes 38-vuotiaalla äitimammalla, ei ole allergioita eikä nirsoilua. Vaikka syödään lähes päivittäin myös makea jälkkäri ja ulkonakin käydään hyvin syömässä kerran viikossa-parissa. Mutta syödään myös paljon vihanneksia ja hedelmiä, hyviä rasvoja (oliiviöljy, kala), täysjyväviljaa jne.