Maastamuutto euroalueen ulkopuolelle.
Onko muita, jotka vakavasti harkitsevat muuttamista euro/EU alueen ulkopuolelle?
Mitä maita olette harkinneet?
Mä olen Norjaa ajatellut hyvänä vaihtoehtona. Mies ei kuitenkaan lämpene. Hän haluaisi jonnekin lämpimämpään maahan, mutta mun mielestä kaikki lämpimät maat ovat täynnä korruptio ja huonoa infrastuktuuria... Mikä maa on lämmin mutta hyvin järjestäytynyt Brunein lisäksi :)
En koe velvollisuudekseni maksaa Kreikan, Espanjan, Irlannin, Italian ja Portugalin velkoja.
Kommentit (3)
ulkopuolella: Ruotsissa, Kiinassa, Yhdysvalloissa, Kanadassa, Saudi-Arabiassa ja Dubaissa (Yhdistyneet Arabiemiirikunnat). Kaikissa noissa maissa on omat hyvät ja huonot puolensa, kuten Suomessakin. Eikö teillä paina lainkaan se, missä voitte tehdä työtä tai mistä saatte työtä? Sosiaalitukien varassa ei yhdessäkään noista maista pysty elämään henkilö, jolla ei ole ko. maan kansalaisuutta. Läheskään kaikissa maissa ei pysty edes työtä naispuolinen henkilö tekemään.
vaan ihan persujen vihaamaan ryhmään kuuluva hlö :D
Mä en näe Eu:ssa muuta kuin velkamaiden tukemista ja taantumista. Suomessa nostetaan veroja ja leikataan palveluista, koulutuksesta ja sairaanhoidosta, jotta voidaan maksaa valtionvelkaa.
Meillä on koulutus sekä työkokemusta. Toinen on hoitoalalla (töitä löytynee lähes mistä vaan ja toisella myös ammatti jolla työllistyy)
kaikki persut lähtevät mamuiksi muualle. Ja siellä heitä olisi vastaanottamassa paikallisten persujen aktiivinen osasto. Saispa olla kärpäsenä katossa.