Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korvatulehdus vaiko joku muu? ov

Vierailija
03.07.2012 |

Kävin eilen kylvyssä ja korviin meni tietty vettä. Korva tuntui jo silloin oudolta, mutta en ajatellut asiaa sen enempää.

Aamulla kun heräsin, niin korva on lukossa ja en kuule kunnolla (mutta ei se ole kuitenkaan täysin kuuro).

Jos korvaa painaa ns. päältä, sattuu. Jos korvan takaata painaa, sattuu.

Korva myös ns. rutisee, kun korvaa painaa päältä.

Samoin jos puhaltaa sieraimet kiinni, kuuluu rutinaa. Mutta korva ei aukene.

Ja ihan kuin mulla olisi nyt kuumettakin, en ole varma, mutta on sellainen olo.

Nenä on kyllä ollut tukossa (=allergioiden takia), mutta ei tuo korva aikaisemmin ole ollut tällainen eli tuskinpa johtuu tuosta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama ongelma nyt... Kävin meressä uimassa ja korvaan meni vettä ja tänään ollu kipeä ja rutisee ku kämmenel laittaa painetta korvaan sekä kans korvan takaa kipee että mikä neuvoksi?

Vierailija
2/6 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene korvalääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kertyy paljon vaikkua korviin ja joskus kesäisin ne tukkeentuvat noin. Korvatulehdusta lähes aina edeltää flunssa ja siihen liittyy vähän kipua. Mutta, käy toki lääkärissä/hoitajalla näyttämässä jos ei helpota, jos kyse on vaikusta niin korva täytyy ehkä huuhtoa.

Vierailija
4/6 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin voi korvan huuhtoa: apteekista öljyä korvaan, myyvät myös sellaisia huuhdontasettejä.

Vierailija
5/6 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulehdus vaatii bakteerin, ja se syntyy useinmiten flunssan jälkitautina.

Vierailija
6/6 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syynä.

Mutta katsotaan josko toi pirun vesi tulisi ulos (onko mitään konsteja siihen?).

Ja täytyy sitten käydä loppu viikosta tai ensi viikon alussa terkka-asemalla (meidän oma on kiinni tämän kuun eli pitäisi mennä toiselle puolelle kaupunkia).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi