Sairaloisen lihavat! Olisitteko valmiit maksamaan
että pääsisitte tuollaiselle "suurinpudottaja" leirille vaikka viikoksi tai pariksi?
Tuossa tuli mieleen kun olen tuota ohjelmaa seurannut, että mä olisin valmis ottamaan vaikka velkaa että pääsisin pariksi viikoksi keskittymään omaan laihtumiseen ja elämänmuutokseen.
Sen verran kauan olen nyt näitä läskejä tässä kanniskellut, että tuntuu että kuolema korjaa pian jos ei jotain radikaalia tapahdu. En vaan tajua missä helvetin välissä sitä jaksaisi jotain tehdä asialle.
Kun tämä lihavuus on yhteiskunnalle niin kauhean kallista, voisi kelakin korvata ainakin osan, tästä laihdutusleiristä, varmasti tulis säästöjä pitkällä tähtäimellä.
Kommentit (28)
Siis mitä vaatii ennen, mitä jälkeen? Meneekö toipumiseen kauan? Voiko BMI 38 päästä leikkaukseen julkiselle puolelle?
En ole lihava, tarkemmin kun nyt sanotaan, olen kaunis ja tehnyt paljonkin mallinhommia. Siksi olenkin hieman tiukka painoasioiden suhteen. Lihavat ovat minusta kuvottavimpia rumiluksia, joita olemassa on. Voisin maksaa vaikka 500 euroa kuukaudessa sellaisesta, et kaupungeilta pullerot kannettaisiin kaikki leireille, ja kukaan ei palaisi takaisin ihmisena ilmoille ennenkun olisi ihmisen mitoissa eli ainakin alle 25 bmi, mieluiten alle 23. Sori vaan, mutta lihavat kuvottavat minua.
Sori vaan, mutta lihavat kuvottavat minua.
En ole lihava, tarkemmin kun nyt sanotaan, olen kaunis ja tehnyt paljonkin mallinhommia. Siksi olenkin hieman tiukka painoasioiden suhteen. Lihavat ovat minusta kuvottavimpia rumiluksia, joita olemassa on. Voisin maksaa vaikka 500 euroa kuukaudessa sellaisesta, et kaupungeilta pullerot kannettaisiin kaikki leireille, ja kukaan ei palaisi takaisin ihmisena ilmoille ennenkun olisi ihmisen mitoissa eli ainakin alle 25 bmi, mieluiten alle 23. Sori vaan, mutta lihavat kuvottavat minua.
Ahhhahah... Päivän naurut. :D
mutta et ole kyllä mieleltäsi terve :D
Siis mitä vaatii ennen, mitä jälkeen? Meneekö toipumiseen kauan? Voiko BMI 38 päästä leikkaukseen julkiselle puolelle?
joka laittoi mut alustaviin verikokeisiin ja lähetteen ensin ravitsemusterapeutille, jonka avustuksella ensin pudotetaan väh. 5% painosta.
Itse kävin vasta toukokuussa lekurissa, joten vssta oottelen kutsua.
Just jostain luin että bmi 35 pitää olla joku lihavuudesta johtuva sairaus ennenkuin pääsee leikkaukseen ja vasta bmi 40 se on automaattista, vai oliko se 40 ja 45 koska niitä juuri kiristettiin niitä rajoja.
t: 2
kunnalliselle puolelle ei pääse, ellei bmi ole yli 50.
Eli ne leikkaa vaan pahimmat ja siltikin joutuu jonottamaan toista vuotta!
Pystyn syömään mitä vaan, tosin nopeista hiilareista ja sokerisista herkuista tulee tosi huono olo.
Esim. Pehmistä ei pysty syömään loppuun ja ravintola-annoksesta noin puolet...syötön sit miehelle...se on mun "kaatopaikka"!;)
No ei, en todellakaan olisi ollut valmis maksamaan yhtään mitään.