Miehen kanssa vääntöä, onko järkeä oi palstamammat?
Mies siis haluaisi ostaa sodastreamin, minä en. Meidän limsan kulutus on tällä hetkellä yks pullo kokista viikossa (oiskohan tuo 1,5l). Mies puolustaa omaa kantaansa, että tulee halvemmaksi ja minä omaani, että siitä se limsan kittaaminen vaan lisääntyisi ja kun perheessä on myös lapsi, en haluaisi, että sitä limsaa saa koska tahansa.
Kumman puolella olette ;D? Onko mitään järkeä?
Kommentit (10)
kun ostimme Soda Streamin. Kaupasta sitä ei viitsi ostaa, kun voi tehdä itse, mutta sit ei kuitenkaan tule tehtyä. Hyvä laite se on, sen kerran kun joskus vaikka krapulassa limpparia haluaa. Lapsemme ei edes tykkää itse tehdyistä limsoista, joten ei juo limsaa kuin kylässä.
Vettä juodaan moninkertainen määrä aiempaan. Siis hapotetaan se vesi. Joskus lantrataan mehua sillä kuplavedellä, yhtään limsauutepulloa ei olla ostettu, mä kokeilin nyt päärynäsiideriuutetta mikä oli oikein hyvää :)
8-vuotias ei ole vielä tähän päivään mennessä juonut kahta maistamiskertaa lukuunottamatta tippaakaan limsaa, ei kaupasta ostettua eikä kotona hapotettua.
Vekotin on ollu meillä vuoden.
järkevää paikkaa, missä se olisi hyvin saatavilla. Kaapin perukoille tungettu kone kun tuppaa jäämään sinne. Meillä ei ole, joten en sitä hanki. Muutenkin limpparin kulutus on sen verran pientä.
Kaveriperheessä on SodaStream ja he ovat siihen tyytyväisiä.
vaan vissyä,meillä sitä kuluu varsinkin kesällä tosi paljon.Joskus maustan sitruunalla tms
Minä kyllä marssisin kauppaan ja ostaisin jos siltä tuntuu.
Kolme vuotta tuossa ollut, eli ensi-innostuksestakaan ei ole kyse. Me juomme kyllä ihan vaan vettä, eli limppareihin en osaa ottaa kantaa.
Meillä hapotetaan useimmiten pelkkää vettä joten limun kulutukseen ei ole meillä vaikuttanut. Eikä vie paljon tilaa, meillä se on jatkuvasti esillä ja käytössä.
halvemmalla sen limun ja kivennäisveden kantaa esim. Lidlistä, mutta siinä on kyllä puolensa, että nyt hiilihapotettua vettä on kätevästi tuossa saatavissa oikeastaan koska vaan.
Ne SodaStreamin omat makusiirapit on sitäpaitsi aika paskoja ja ainakin ylihintaisia ja Cola ei tosiaankaan maistu colalta. Lisäksi jos typpää hapokkaasta, niin ei tuolla yhtä hapokasta saa kuin kaupan pulloissa.
Mutta tuossa se jöpöttää.
Tero
meistä ei tykkää vichystä, joten ihan turha ostos siis.
ap