Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:VINKKEJÄ huuto,net myyjille/kirppismyyjille

Vierailija
24.11.2005 |

Ostin nypynpoistajan tarjoustalosta 1.90e niin ei tarvitse myydä enää vaatteita " pesunukkaisina" . Toinen vinkkini on;ostakaahan helposti kuoria tämän vuoden puolella, postimaksut ja myös nämä helposti kuoret kallistuvat ensi vuoden alusta!

Sinun vinkkisi..

Kommentit (8)

Vierailija
2/8 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin huomannut, että kauppa ruvennut pyörimään paremmin! Omaankin ostopäätökseen vaikuttaa paljon postikulut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niin painavaa, mutta litteäksi menevää on, että tulee hyöty myydä 1,70 hinnalla? Mikään lasten vaatekaan ei sen painoisena ole alle 3cm. hyvin harvoin joku neulepaita, mutta mikään muu ei sitten mene tarpeeksi litteään...

Vierailija
4/8 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Video menee halvemmalla+monta dvd:tä, kirjat, esim. naisten housut monet jos ei farkut jne.

Hassua, että jos sinä itse myyt vain pieniä vaatteita niin et voi laajentaa tajuntaasi, että mitä kaikkea siellä kuoressa voi postittaa..

Vierailija
5/8 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada naisten housut mahtumaan kirjekuoreen!!!! Minulle kun on postissa monesti mutistu, jos kuoressa on ollut vähänkin ahtaasti esim, juuri lapsen paita. Joskus on mennyt sitten maksikirjeeksi, 5.60 ja se on ärsyttävää!!!!!!!!!!! Voiko ne laittaa muuten itse suoraan laatikkoon, vai pitääkö aina punnituttaa ja mitata postin tiskillä? Mitä jos painaa yli 500g ja olet laittanut postilaatikkoon itse? Ja mahtuuko muka tosiaan tavallinen video noihin kuoriin. Eikö se ole yli 3cm??

Vierailija
6/8 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaanottajan täytyy lunastaa se postista, eli maksaa erotus sen 500 g paketin ja seuraavan koon paketin hinnasta. Näin ainakin ennen.

Vierailija
7/8 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin " vanhat" halvemmalla ostetut postimerkit käyvät.

Vierailija
8/8 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse usein laitan tavaran kuoreen ja käyn kaupan hedelmävaa ássa punnitsemassa. Tuo paksuus juttu kannattaa hyväksyttää postin henkilökunnalla, koska jos se menee postin virkailijalta läpi niin toisessa päässä ei tarvitse lunastusta. T. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi