Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisit, jos työkaverisi kävisi lenkillä ruokatunnin aikana?

Vierailija
03.07.2012 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppupäivää, niin mitäpä se minulle kuuluisi.

Vierailija
2/9 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokatunti on mun mielestä ns omaa aikaa, silloin kaikki tekee mitä lystää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieno juttu. Lienee sitten varsin hyvässä kunnossa ja näin töissäänkin energinen ja aikaan saava.

Enemmän olisin huolissani niistä, jotka vetävät ruokatunnilla jonkun hiilaripommin, jonka seurauksena 2..3 seuraavaa tuntia menevät raukeassa levossa näennäistyöskennellessä.

Vierailija
4/9 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai salilla tai jossain muussa liikunnassa. Arvostan todella, hienoa energisyyttä. En itse jaksa sellaista keskellä päivää.

Vierailija
5/9 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä pitkän päivän keskellä saatan huikata muille, että käyn puolen tunnin lenkillä!! Täytynee alkaa varomaan moista....

Vierailija
6/9 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä miettisin, miten hyödyllistä on puolessa tunnissa lenkkeillä ja käydä vielä suihkussa - ei tule lenkille suurta pituutta tai vaihtoehtoisesti haisee sitten hielle loppupäivän.

Jos ruokis on tunnin, niin sittenhän siinä ehtii jo vaikka mitä.

Vierailija
7/9 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siitä että se selviää ilman ruokaa koko työpäivän - itse en tosiaan pysty jättämään lounasta väliin.

Vierailija
8/9 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä pitkän päivän keskellä saatan huikata muille, että käyn puolen tunnin lenkillä!! Täytynee alkaa varomaan moista....

miten sait tällaisen tulkinnan aikaiseksi. Kukaan ei ole paheksunut tai ihmetellyt.

Vierailija
9/9 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika usein sen 30min tai joskus 60min ja sitten suihkuun. Uskon että kaikki lenkkeilijät käuvät kyllä suihkussa, enepikin ne jotka ei liiku kokee että ovat niin puhtaita että suihku pari kertaa viikossa riittää kun eivät edes hikoilekaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän