Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun kaikki edelliset miehet on olleet "rikkaasta perheestä", ns hyväosaisia..

Vierailija
03.07.2012 |

Olen pitänyt tärkeäni, että on rahaa ja menestystä. Rakkautta ei ole kuitenkaan lopulta ollut. Nyt olen ihastunut mieheen, jolla ei ole varmasti mitään säästössä, ei varakkaita vanhempia. Käy ihan tavistöissä, eikä työsuhde ole edes vakituinen.

Vaikka mä kuinka päin olen asiaa miettinyt "kannattavuuden" kannalta, en voi olla rakastamatta tätä miestä. Olen ilmeisesti ensimmäisen kerran ihan oikeasti rakastunut. Mä en mieti mitään ympärilläolevaa, vain tätä miestä ja hetkiä hänen kanssaan.

Olen kauhean onnellinen tästä tunteesta. Se mitä mä olen ennen luullut rakkaudeksi on ollut jotain ihan muuta. Olen halunnut rahaa ja helppoa elämää. Olen odottanut mieheltä asioita. Nyt haluan vain antaa. Haluan toiselle hyvää oloa, hyvää mieltä, en tavoittele omaa etua tai oikeastaan mitään muutakaan. Elän niissä hetkissä, kun ollaan yhdessä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuvat monet olevan sellaisia "mikään ei riitä" naisia. Liian vähän sitä, liian tota jne. t. M33

Vierailija
2/9 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin joku on ymmärtänyt, ettei ihmistä voi etsiä aseman tai rahan perusteella. Vielä vapaana ollessani ja suomi24:n treffipalstallekin kirjautuneena "hylkäsin" kaikki naiset, joiden ihannekumppanikohdassa oli tulot määriteltynä esim. 31000e-50000e. Riittää kertomaan ihmisen ajatusmaailmasta riittävästi ainakin minulle. Jos kumppani pitää rajata tulojen mukaan, silloin ei etsi ihmistä tosissaan.

Moni on ihmetellyt omaa tilannettani, kun tapailen tunnetusti matalapalkkaista työtä tekevää naista. En minä siihen ammattiin ole ihastunut, vaan siihen ihmiseen.

Minäkään en mikään rikas ole, mutta en varsinaisesti persaukinenkaan, tulot tuossa ylempänä mainitussa haarukassa. Minulla siis olisi varaa kustantaa naiselle leffaliput, ravintolasyömiset sekä pieniä lahjoja treffien yhteydessä, mutta toinen haluaa aina maksaa kaiken itse. Kyllä se minulle käy, mutta tuntuu kieltämättä hieman oudolta, ettei toiselle saa ostaa jotain kivaa, jos haluaisi hieman hemmotella.

Tiedänpähän kuitenkin, ettei hän kanssani ainakaan rahan takia ole ja voimme keskittyä suhteeseemme ihmisinä, joita olemme, eikä sillä mitä omistamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aivan uutta, että minä haluan tehdä jonkun ihmisen onneliseksi, tai ajattelen, että mitä mulla olisi hänelle annettavaa. Kauhean surullista, että olen kuvitellut rakkauden olevan saamista. Mies, joka on voinut tarjota minulle kaiken tarvitsemani on ollut "suuri rakkauteni". Olin naimisissa miehen kanssa, jolla oli rahaa ja miljoonia tulossa perintönä, en ollut onnellinen. Miellä oli hieno koti, hienolla paikalla oli kaikkea mitä ihminen mukamas tarvii. Olin kokoajan vaan onnettomanpi. Erosin miehestä.

Olin yksin jonkin aikaa ja nyt musta tuntuu vasta, että olen oivaltanut, mitä se rakkaus oikein on. Mä voisin istua tuntikaupalla sohvalla tämän ihanan miehen vieressä ja katsoa häntä silmiin. Ei mun tarvii tietää hänen taustoistaan, rahoistaan tai mistään. On vaan ne hetket ja me, mitään muuta en sillä hetkellä kaipaa. Elämä on ihanaa. ap

Vierailija
4/9 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi alku naurattaa.. "vihdoinkin" "joku" :D

ei taida olla ihan noin harvinaista, että pari valitaan jonkin muun kuin varallisuuden perusteella ;)

Vierailija
5/9 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kolmonen tarkoittikin yleisesti valloillaan olevia keskusteluja miehen varallisuuden tärkeydestä ja "vihdoinkin joku" sanoi ääneen tajunneensa, ettei sillä ole merkitystä. Ei taas ilmeisesti auennut sisältö naisihmiselle, mutta miehenä ymmärsin kyllä ettei kirjoittaja tarkoita kaikkien naisten näin toimivan. Antoi jopa esimerkin omasta tilanteestaan.

Vierailija
6/9 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
7/9 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse millasesta perheestä ap?

Vierailija
8/9 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että puolison valinnassa joku voisi miettiä varallisuutta. Eihän silloin nuorena, kun yleensä pariudutaan, kenelläkään edes ole mitään varallisuutta, ja kuka hullu miettii kuinka rikkaita tulevat appivanhemmat ovat?

Käytännössä tietysti yhteiskuntaluokka vaikuttaa sikäli, että samoissa ympyröissä liikkuvat samantyyppisten alojen opiskelijat, ja juttu luistaa helpommin samanlaisesta taustasta tulevalla. Mutta raha on kai yleensä ihmisillä puolisoa katsottaessa viimeisenä mielessä.

Vierailija
9/9 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa rikkaan miehen kanssa ja rakkautta riittää, on riittänyt jo 22 vuotta.

Itse olen pienituloisesta perheestä.