Mä olen ihastunut ja tapailen tätä ihanaa ihastukseni kohdetta..
Ei kuitenkaan ole sovittu vielä seurustelusta. Tapailtu muutama viikko. Vaikka olen siis todella ihastuksissani niin treffailen exää samalla ihan seksin merkeissä. Mulla on huono omatunto ja koen tän olevan väärin, siis panot exän kanssa. Mitä mieltä??
Kommentit (19)
en enää teekään, kun huomasin, ettei tunnu ollankaan hyvältä. Me tapaillaan vielä harvakseltaan tämän uuden kanssa.. ajattelin vähän helpottaa ikävääni ihan tunteettomalla panolla. Mutta ei se taida toimia. ap
Mut en tajua tätä nykyaikaa ku säädetään suuntaan ja toiseen. Miks ylipäätään pitää panna exän kanssa jos se on ex? Ite en moiseen pystyisi. Mut kuten sanottu, kai mä oon ihan jääny junasta...
olen silloin tällöin tavannut exää ihan vaan seksin merkeissä. En halua hänestä mitään muuta kuin puhdasta fyysistä nautintoa. Se on juuri sen takia kivaa, että voidaan ihan vapautuneesti harrastaa seksiä vailla mitään ajatusta suhteesta. Voi olla ihan oma itsensä, ei tarvii ajatella, mitä toinen mahtaa musta miettiä.. Mutta tosiaan nyt mulla tuli semmonen olo, että tämä ei ole oikein. En missään tapauksessa haluaisi, että tapailemani ies saisi tietää tästä. Kun sain kesken seksin tekstarin uudelta mieheltä, ajattelin vain häntä.
Miten exän kanssa VOI mennä sänkyyn? On aika heppoisin perustein tuo ero jos pystyy noinkin syvään fyysiseen kanssakäymiseen. Itse olen eronnut siinä vaiheessa kun ei tehnyt mieli olla edes samassa kaupungissa exän kanssa.
exän kanssa, koska oltiin ja ollaan niin erilaisia, pelkkää tappelua koko suhde. Eron jälkeen oli vielä paljonkin tunteita häntä kohtaan. Mutta nyt on erosta pian vuosi ja voin sanoa, etten enää rakasta häntä. Seksi meillä on aina sujunut.. Miksi ei siis seksiä harrastettaisi, jos se hyvältä tuntuu? Mutta nyt en ehkä enää kuitenkaan.. ap
lukenut viestiä, mutta tiesin, keneltä se on.. Miten niin hyi vittu? Mun mielestä seksi on hauskaa, ihanaa, rentouttavaa. Mitä pahaa? ap
Toki en tiedä, millainen exä sulta löytyy. Itse lakkasin harrastamasta seksiä exän kanssa jo paljon ennen eroa ja vaikka olisi viimeinen mies maailmassa en panisi. Minulla on tapana kääntää asiat toisinpäin, eli olisiko sinusta ok, että ihastuksesi tapailisi jotakuta tässä samalla ihan vain tunteettoman panon vuoksi?
olisi minusta ollenkaan kiva, jos tapailemani mies panisi jotain toista. Siksi musta varmaan tuntuukin pahalta, että ajattelen, että hän ei olisi mitenkään ilahtunut, jos tietäisi. Mutta kun ei siis seurustella vielä. ap
mun exä on ihan jees mies. Ei vaan voida olla saman katon alla kovin kauaa. ap
Mua oksettaa ajatuskin jostakin exästä. Mä panen ihan nyxän kanssa. Yritä säkin nyt parhaasi mukaan löytää sellainen, niin ei tarvitse mitään yököttävää exää katsella ja valehdella itselleen, että se on ihan ok tyyppi.
Jos seksistä exän kanssa tulee huono omatunto, niin eiköhän olisi parempi lopettaa se. Toivottavasti exäsi on niin fiksu, ettei pelkoa kiinnijäämisestä ole jälkeenpäin... Minua ainakin loukkaisi, jos tapailemani ihastuksen kohde panisi selkäni takana exää, vaikka seurustelu ei olisikaan virallista. Todennäköistä olisi että seurustelua ei sitten tulisikaan. Miksi ihmeessä kaikki eivät elä periaatteella, niin kohtelen toisia, kuin haluaisin itseäni kohdeltavan. Maailmassa olisi paljon vähemmän ongelmia.
Mut en tajua tätä nykyaikaa ku säädetään suuntaan ja toiseen. Miks ylipäätään pitää panna exän kanssa jos se on ex? Ite en moiseen pystyisi. Mut kuten sanottu, kai mä oon ihan jääny junasta...
täältä löytyy vielä mun kaltaisia ajattelevia ihmisiä. MÄ en kans ymmärrä näitä tyyppejä jotka panee sinne ja tänne...mitä helvettiä ne ajattelee?
exän kanssa, koska oltiin ja ollaan niin erilaisia, pelkkää tappelua koko suhde. Eron jälkeen oli vielä paljonkin tunteita häntä kohtaan. Mutta nyt on erosta pian vuosi ja voin sanoa, etten enää rakasta häntä. Seksi meillä on aina sujunut.. Miksi ei siis seksiä harrastettaisi, jos se hyvältä tuntuu? Mutta nyt en ehkä enää kuitenkaan.. ap
olen niin vanhanaikainen että mun mielestä seksi KUULUU parisuhteeseen. Jos mä olisin ihastunut johonkin EI tulisi mieleenkään paneskella ketään toista.
Mä en tajuu näitä ihmisiä.Mitä ihmissuhteet mnerkitsee?
tapailee miestä niin voi kai tapailla toistakin miestä? Kun mä seurustelen, en paneskele muita. Mutta kun mä tapailen ja suhteen laadusta ei ole sovittu niin olen ajalellut, että toistenkin tapailu on ihan ok, kuuluu siihen seksiä tai ei. No mutta nyt mulle tuli huono olo ja omatunto eli en halua panna enää exääni. Otan puheeksi uuden miehen kanssa, että missä mennään ja jos hän haluaa seurustella niin olen valmis. Hänestä välitän oikeasti. ap
tapailee miestä niin voi kai tapailla toistakin miestä? Kun mä seurustelen, en paneskele muita. Mutta kun mä tapailen ja suhteen laadusta ei ole sovittu niin olen ajalellut, että toistenkin tapailu on ihan ok, kuuluu siihen seksiä tai ei. No mutta nyt mulle tuli huono olo ja omatunto eli en halua panna enää exääni. Otan puheeksi uuden miehen kanssa, että missä mennään ja jos hän haluaa seurustella niin olen valmis. Hänestä välitän oikeasti. ap
Teepä niin.
Jos siitä tulee huono omatunto niin onko se sen arvoista? Ainakin itse jos olen todella ihastunut niin muut miehet ei pyöri mielessä pätkääkään.