20-vuotias tyttö sai neloset!! surullista:-(
Kommentit (29)
Oletko katkera lapseton vai mikä mättää?
vaikka lapsettomuutta oli ennustettu. Tuohan on aivan super ihanaa, ei yhtään surullista.
ettei Britanniassa ole kunnon hammashuoltoa.
Mikä tässä oli nyt niin surullista? Se, että lapsia tuli kerralla neljä vai taas tuo ikä juttu, että äiti on 20v? Jos tuota ikää kauhistelet niin mikä siinä on niin pirun vaikia käsittää, että jotkut haluavat aloittaa perheen teon nuorena eikä yli kolmikymppisinä? Ja että onko se sinun onnesta jotenkin pois?
Itse olisin 20v ollut ihan pulassa yhdenkin vauvan kanssa, saati sitten neljän... olin ihan kakara. Nyt 36v:nä tekisin abortin jos kuulisin odottavani edes kaksosia, neljästä puhumattakaan! Ihan kauheaa.
mitään elämänkokemusta... :-DD Tossa ei varmaan paljoa ehdi elämänkokemuksiaan miettiä, kun vaihtaa vaippaa, syöttää ja nukuttaa koko jengiä rivissä.
Ja tuollaisen rumban jälkeen voi todeta saaneensa neljästi enemmän elämänkokemusta, kuin keskiverto 20-vuotias.
Lapsen syntymä on ainailoinen asia,myös silloin kun niitä tulee monta kerralla.
Yhdet raskausajan pahoinvoinnit,liitoskivut,hormonimyrskyt,raskausarvet jne.neljän lapsen äidillä=)
Itse olisin 20v ollut ihan pulassa yhdenkin vauvan kanssa, saati sitten neljän... olin ihan kakara. Nyt 36v:nä tekisin abortin jos kuulisin odottavani edes kaksosia, neljästä puhumattakaan! Ihan kauheaa.
Luonnostaan keltainen hammasluu on sitä paitsi vahvempaa kuin valkoinen.
ettei Britanniassa ole kunnon hammashuoltoa.
Etkä lukenut tekstiä.Lasten 26-vuotias isä on työssäkäyvä liikemies.
20v likoista EI ole valmis neljän äidiksi.
olisi tuollaista hymyä ja onnea mitä kuvissa.
Vaikka tottakai onnellinen asia on perheen perustaminen, niin ei neljän vauvan kanssa elämä helppoa ole.
Ei surullista, mutta varmuudella rankkaa. Siinä on suuri työ pitää lapset huolehdittuina ja vielä hoitaa edes auttavasti parisuhdetta.
Mutta ehkä nuorena esim. unenpuute ei vaivaa yhtä helposti kuin vanhempana.
En minä ainakaan uskaltaisi tuollaista hammashirviötä pussailla... :D
mitään elämänkokemusta... :-DD Tossa ei varmaan paljoa ehdi elämänkokemuksiaan miettiä, kun vaihtaa vaippaa, syöttää ja nukuttaa koko jengiä rivissä.
Ja tuollaisen rumban jälkeen voi todeta saaneensa neljästi enemmän elämänkokemusta, kuin keskiverto 20-vuotias.
Elämänkokemus tulee naps kun pääsee äidiksi? Taidat olla itse teiniäiti
mitään elämänkokemusta... :-DD Tossa ei varmaan paljoa ehdi elämänkokemuksiaan miettiä, kun vaihtaa vaippaa, syöttää ja nukuttaa koko jengiä rivissä. Ja tuollaisen rumban jälkeen voi todeta saaneensa neljästi enemmän elämänkokemusta, kuin keskiverto 20-vuotias.
mistä se elämänkokemus sitten tulee? Bailauksesta ja irtosuhteista? Senegalilaisen rummutustutkimuksen opiskelusta ja lomamatkalta thaikkuihin? Mitkä on ne nuoren aikuisen elämässä tapahtuvat asiat, jotka kasvattaa ihmistä enemmän, kuin oman lapsen saanti?
saada koskaan lapsia, niin tämähän on iloinen asia. 20-vuotia jaksaakin paremmin kuin 30- vuotias.
saada koskaan lapsia, niin tämähän on iloinen asia. 20-vuotia jaksaakin paremmin kuin 30- vuotias.
Tytöllähän on asiat hyvin, on mies ja vielä nuori niin jaksaa paremmin kuin vanhempana ja lapset oikein toivottuja. Lisäksi saavat varmasti ulkopuolista apua.
miksi se on mielestäsi surullista? Iloiseltahan nuo näyttivät.