Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20-vuotias tyttö sai neloset!! surullista:-(

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi se on mielestäsi surullista? Iloiseltahan nuo näyttivät.

Vierailija
2/29 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katkera lapseton vai mikä mättää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka lapsettomuutta oli ennustettu. Tuohan on aivan super ihanaa, ei yhtään surullista.

Vierailija
4/29 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei Britanniassa ole kunnon hammashuoltoa.

Vierailija
5/29 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä oli nyt niin surullista? Se, että lapsia tuli kerralla neljä vai taas tuo ikä juttu, että äiti on 20v? Jos tuota ikää kauhistelet niin mikä siinä on niin pirun vaikia käsittää, että jotkut haluavat aloittaa perheen teon nuorena eikä yli kolmikymppisinä? Ja että onko se sinun onnesta jotenkin pois?

Vierailija
6/29 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin 20v ollut ihan pulassa yhdenkin vauvan kanssa, saati sitten neljän... olin ihan kakara. Nyt 36v:nä tekisin abortin jos kuulisin odottavani edes kaksosia, neljästä puhumattakaan! Ihan kauheaa.

Vierailija
7/29 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään elämänkokemusta... :-DD Tossa ei varmaan paljoa ehdi elämänkokemuksiaan miettiä, kun vaihtaa vaippaa, syöttää ja nukuttaa koko jengiä rivissä.

Ja tuollaisen rumban jälkeen voi todeta saaneensa neljästi enemmän elämänkokemusta, kuin keskiverto 20-vuotias.

Vierailija
8/29 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen syntymä on ainailoinen asia,myös silloin kun niitä tulee monta kerralla.

Yhdet raskausajan pahoinvoinnit,liitoskivut,hormonimyrskyt,raskausarvet jne.neljän lapsen äidillä=)

Vierailija
9/29 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin 20v ollut ihan pulassa yhdenkin vauvan kanssa, saati sitten neljän... olin ihan kakara. Nyt 36v:nä tekisin abortin jos kuulisin odottavani edes kaksosia, neljästä puhumattakaan! Ihan kauheaa.

Vierailija
10/29 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnostaan keltainen hammasluu on sitä paitsi vahvempaa kuin valkoinen.

ettei Britanniassa ole kunnon hammashuoltoa.

Vierailija
11/29 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä lukenut tekstiä.Lasten 26-vuotias isä on työssäkäyvä liikemies.

Vierailija
12/29 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v likoista EI ole valmis neljän äidiksi.

Vierailija
13/29 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi tuollaista hymyä ja onnea mitä kuvissa.

Vaikka tottakai onnellinen asia on perheen perustaminen, niin ei neljän vauvan kanssa elämä helppoa ole.

Ei surullista, mutta varmuudella rankkaa. Siinä on suuri työ pitää lapset huolehdittuina ja vielä hoitaa edes auttavasti parisuhdetta.

Mutta ehkä nuorena esim. unenpuute ei vaivaa yhtä helposti kuin vanhempana.

Vierailija
14/29 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan uskaltaisi tuollaista hammashirviötä pussailla... :D

Vierailija
15/29 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään elämänkokemusta... :-DD Tossa ei varmaan paljoa ehdi elämänkokemuksiaan miettiä, kun vaihtaa vaippaa, syöttää ja nukuttaa koko jengiä rivissä.

Ja tuollaisen rumban jälkeen voi todeta saaneensa neljästi enemmän elämänkokemusta, kuin keskiverto 20-vuotias.

Vierailija
16/29 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänkokemus tulee naps kun pääsee äidiksi? Taidat olla itse teiniäiti

mitään elämänkokemusta... :-DD Tossa ei varmaan paljoa ehdi elämänkokemuksiaan miettiä, kun vaihtaa vaippaa, syöttää ja nukuttaa koko jengiä rivissä. Ja tuollaisen rumban jälkeen voi todeta saaneensa neljästi enemmän elämänkokemusta, kuin keskiverto 20-vuotias.

mistä se elämänkokemus sitten tulee? Bailauksesta ja irtosuhteista? Senegalilaisen rummutustutkimuksen opiskelusta ja lomamatkalta thaikkuihin? Mitkä on ne nuoren aikuisen elämässä tapahtuvat asiat, jotka kasvattaa ihmistä enemmän, kuin oman lapsen saanti?

Vierailija
17/29 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada koskaan lapsia, niin tämähän on iloinen asia. 20-vuotia jaksaakin paremmin kuin 30- vuotias.

Vierailija
18/29 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada koskaan lapsia, niin tämähän on iloinen asia. 20-vuotia jaksaakin paremmin kuin 30- vuotias.

Vierailija
19/29 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JNE.

Vierailija
20/29 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllähän on asiat hyvin, on mies ja vielä nuori niin jaksaa paremmin kuin vanhempana ja lapset oikein toivottuja. Lisäksi saavat varmasti ulkopuolista apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme