Mksi tunnen itseni niin rumaksi vaikka miesystäväkin sanoo
että pitää ulkonäöstäni:( Ja ihan teini en enää ole, vaan ikää on jo 39v.
Kommentit (7)
nainen. Jostain syystä liian monilla teillä on kovin huono itsetunto.
Toisaalta se helpottaa meidän miesten hommaa siinä, että teitä on helpohko iskeä, kun muutamalla sanalla ulkonäköänne kehuu niin olette ihan sulaa vahaa.
täytän kohta 40 v ja tykkään kurveistani koko paketista!Pukeudun kauniisti ja käytän hyvää tuoksua,liikun sen verran kuin jaksan,tänään uin tonnin.Hoidan itseäni enkä vertaile itseäni muihin,se syö naista.Aina löytyy joku kauniimpi,myös rumempi.
Mulla ainakin pukkaa lähestyvän 4-kympinkriisiä..
Paksu ja ruma olet jos peili niin kertoo. Bmi luvut ovat suomessa muutenkin turhan lepsuja. "normaalipainoisissa" on rumia pullikoita ja selluliittipetseit vaikka kuinka.
ulkonäöstä. Olen hoikka 169cm, 52kg ja liikun paljon ja toki pidän itsestäni kaikin puolin huolta, mutta kun tuntuu siltä, että en ole nätti tai kunis alunperinkään....
ap
aina sanotaan että 4-kymppisissä naisissa on ihanaa kun ovat sinut itsensä kanssa, itsevarmoja jne. Ei pidä paikkaansa. Nuoret on niitä itsevarmoja ja keski-ikäiset epävarmoja.
nainen. Jostain syystä liian monilla teillä on kovin huono itsetunto.
Toisaalta se helpottaa meidän miesten hommaa siinä, että teitä on helpohko iskeä, kun muutamalla sanalla ulkonäköänne kehuu niin olette ihan sulaa vahaa.
Niitä ei tarvitse vaivautua edes kehumaan ja silti saa meisseliä aivan luvattoman helposti.
Mulla ainakin pukkaa lähestyvän 4-kympinkriisiä..