Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies vei rinnakkasisvisani. Olen niin raivona!!

Vierailija
02.07.2012 |

Mieheni pimahti minulle, kun olin käynyt otattamassa tatuoinnin. Hänestä se on ruma ja pilaa ulkonäön. No joo se oli vähän hetken mielijohteessa tehty juttu, mutta ei minusta oikeuta ottamaan rinnakkaisvisaa minulta???? Mies sanoi vain, etten ymmärrä omaa parastani ja vei kortin. Tekis mieli kostaa, mutta mitä keksisin? Auttakaa naiset. Niin, ja minulla on kyllä myös omia tuloja jonkin verran, että siihen ei tarvitse nyt puuttua.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itte tatskasi - ja vielä vaikkapa ihan käteisellä tai pankkikortilla eli omalla olemassa olevalla rahalla, ei luotolla, jonka mies ensi kuussa omista rahoistaan maksaa. Mikä ihmeen pikkuprinsessa sääkin kuvittelet olevasi???

Vierailija
22/31 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole hajuakaan. Tai no sen verran tietysti, että pieni on halvempi kuin iso, mutta miten kallis ap:n tatuointi oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen rahansa ovat yksin hänen ja hän saa päättää mitä niillä hankkii ja paljonko laittaa perheen elatukseen. Miehen rahat on yhteisiä ja niillä ostetaan perheen tarpeet. Jos rouva haluaa tatuoinnin niin se on saatava, sanoi mies sitten mitä tahansa.

Vierailija
24/31 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole hajuakaan. Tai no sen verran tietysti, että pieni on halvempi kuin iso, mutta miten kallis ap:n tatuointi oli?

Oli sellainen suhteellisen pieni.

Enivei, mun mielestä tässä pointtina on ettei mies hyväksynyt ap:n tatuointia, ja kosti ottamalla visan pois. Miehellä ei toki ole velvollisuutta maksaa ap:n tatskaa, mutta jos on yhteisesti sovittu että ap saa käyttää rinnakkaisvisaa omiin menoihinsa, ei mies voi alkaa perumaan sitä sen takia että ap päätti ostaa jotain, joka ei miestä miellytä.

Vierailija
25/31 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehes ei pitäs antaa penniäkään, heivata pihalle persniska otteella korkeintaa tollanen harakka

Vierailija
26/31 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnakkaiskortti miehen visaan ja on ollut miehellä munkin tilille. Mulla ei ikinä tulis mieleen mennä mitään noin kallista mennä ostamaan miehen tililtä. Kaikista isommista hankinnoista yhdessä sovitaan.

Ja yhteiset on rahat, vaikka omat tilit onkin. Rinnakkaiskortin mun tiliin mies lakkautti, oli tarpeeton.

Vierailija
27/31 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää en ostele tatuointeja. Kiitos asiallisille vastajille. Ja muut suksikoot kuuseen. En luule olevani mikään pikkuprinsessa. AP

Vierailija
28/31 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi tollanen on ärsyttävää!!! Meillä oli kerran vähän samanlainen tilanne, paitsi en oo kyl mitään tatskaa ottanut koskaan. Mies on sanonut, että se on vähän hutsahtavaa. Mä kostin sen meidän tilanteen sit silleen etten antanut viikkoon ja sit sanoin miehelle, että tulkoon ite päästämään siivoojat taloon keskellä päivää, koska varasin sille keskiviikolle hemmotteluspahoidot (jotka mies sai kyl sit maksaa kerta se oli kostoa).

No mies kyl leppy tosi nopeesti niin pyysin sit mun siskon talovahdiksi siks keskiviikoksi, että pääsin kuitenkin sinne spahan.

Tossa olikin jo pari ideaa. Sit voit kostaa kans silleen, että tilaat jotain ruokaa ja lisäät miehen ruokaan jota chiliä ihan kauheesti niin et sille tulee jopa vedet silmiin. No ehkä se on vähän lapsellista, mut se ois pieni kosto! Älä puhu sille tosi pitkään aikaan. Sit voit kans lähtee tyttökavereiden kanssa vaikka pari viikon reissuun (sillä hoituis se puhumattomuuskin).

Kai sulla on sen kortin numerot tallessa? Mä pidän ne aina varalta, että voi sit tilata tarvittaessa netistä kotiin. Eipä pääse mies sit puuttumaan mun shoppailuihin!

Vierailija
29/31 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehes ei pitäs antaa penniäkään, heivata pihalle persniska otteella korkeintaa tollanen harakka

Minä olen antanut vaimolleni myös rinnakkaisvisan. Saa käyttää sitä miten haluaa, mutta nyt tuli mieleen, että ehkä kannattaisi antaa myös ehto, ettei tatuointeja. Ne antaa helposti kuvan alemmasta sosiaaliluokasta. Toki uskon, ettei vaimoni niitä ikinä hankkisi. Edellistä kirjoittajaa en ymmärrä? Mistä moinen vihamielisyys? Mies 43v

Vierailija
30/31 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visan poisotto oli vain rangaistus siita etta ap otti tatskan. Jos ap olisi maksanut jollain muulla, niin rangaistus olisi ollut jokin muu. Alan kylla nyt kaantya ap:n puolelle.

Oli sellainen suhteellisen pieni. Enivei, mun mielestä tässä pointtina on ettei mies hyväksynyt ap:n tatuointia, ja kosti ottamalla visan pois. Miehellä ei toki ole velvollisuutta maksaa ap:n tatskaa, mutta jos on yhteisesti sovittu että ap saa käyttää rinnakkaisvisaa omiin menoihinsa, ei mies voi alkaa perumaan sitä sen takia että ap päätti ostaa jotain, joka ei miestä miellytä.

Vierailija
31/31 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oikeuta puolison tuloihin. Lain mukaan molemmilla on omat tulot ja jokainen vastaa omista menoistaan. Elatusvelvollisuus toki on.

Koska ärsyynyit puolisosi teosta, paljastat että olet sisäistänyt käsityksen, että puolisosi tulot kuuluvatsinulle ja että sinä saisit päättää niiden käytöstä.

Sinä olet siis luonut itsellesi erilaisen oikeudenmukaisuuspdfiaatteen kuin mitä me muut noudatamme.

Jos puolisosi on tähän asti antanut sinulle visan tiloihinsa, hän on toiminut upeasti sinua kohtaan. Ilmeisimmin aiheutit hänelle pettymyksen. Olisi kannattanut miettiä silloin kun toisen visaa vingutti mitä kunnioitusta silloin pitää rahankäytön sinulle vapaaehtoisesti luovuttanutta puolisoa kohtaan osoittaa, köyttämällä viisaasti toisen rahoja.

Onneksi puolisosi ei ole tossukka, vaan toimi nuin mies tilanteessa jossa vaimo käyttäytyy itsekkäästi. Voisit tunnustaa itsellesi väärän tekosi ja pyytää sitä mieheltäsi anteeksi.