Mies vei rinnakkasisvisani. Olen niin raivona!!
Mieheni pimahti minulle, kun olin käynyt otattamassa tatuoinnin. Hänestä se on ruma ja pilaa ulkonäön. No joo se oli vähän hetken mielijohteessa tehty juttu, mutta ei minusta oikeuta ottamaan rinnakkaisvisaa minulta???? Mies sanoi vain, etten ymmärrä omaa parastani ja vei kortin. Tekis mieli kostaa, mutta mitä keksisin? Auttakaa naiset. Niin, ja minulla on kyllä myös omia tuloja jonkin verran, että siihen ei tarvitse nyt puuttua.
Kommentit (31)
jos mieheni minun rahoilla ottaisi/ostaisi jotain isompaa mistä ei olisi yhdessä sovittu.
että se osapuoli kenellä on isommat tulot, auttaa toista toisen hankinnoissa!
Eli hän ei todellakaan saisi viedä rinnakkaisvisaa SINULTA!
että se osapuoli kenellä on isommat tulot, auttaa toista toisen hankinnoissa!
Eli hän ei todellakaan saisi viedä rinnakkaisvisaa SINULTA!
Puolisot ovat toisiinsa nähden elatusvelvollisia, ja tatskan hankkiminen ei kyllä kuulu sen asian piiriin...
Millä mä nyt ostan kaiken muun? Siis kaiken järkevän? Mun omat tulot ei riitä, kun olen naisvaltaisella alalla. AP
ihan idiootti? Mihin ne sun omat tulosi kuluu? Ja mitä tarkoitat tuolla kaikella muulla? Kai nyt menot pitää jokaisen suhteuttaa tuloihin. Kyllä kuule moni muukin nainen on naisvaltaisella alalla töissä ja ihan joutuu toimeen tulemaan. :)
Silti kustannan ihan itse omat juttuni. Mulla on oma visa, ei mikään miehen rinnakkaiskortti.
Kyllä tollasesta pitää puolison kanssa sopia.[/i
]
Ei helvetissä minun puolisollani ole mitään sanomista siihen otanko tatuointeja vai en.Siihen hän saa puuttua jos hänen visallaan niitä ottaisin, sillä hänen tehtävänään ei ole tatskojeni maksaminen.
Ymmärrän aapeetä ja ymmärrän hänen miestään. Kyllä minäkin kilahtaisin jos mieheni ostaisi vaikka äänentoistolaitteet minun visallani - tai rinnakkaiskortilla joka on hänellä. Iso hankinta, isoista hankinnoista puhutaan jos ne hankkii yhteisillä/toisen rahoilla.
Niin meillä itsenäisillä naisilla on tapana tehdä. Kun teet ahkerasti töitä ja säästät, on sinulla 20 vuoden kuluttua muutama sijoitusasunto ja omaisuutta sen verran, ettei tarvitse mieheltä rahaa pyydellä.
Millä mä nyt ostan kaiken muun? Siis kaiken järkevän? Mun omat tulot ei riitä, kun olen naisvaltaisella alalla. AP
Olen itse naisvaltaisella alalla, matalapalkkainen, ja teen 75% viikkoja jotta saisin olla enemmän kotona lapsen kanssa äitiysloman kanssa, mieheni on työtön ja minä elätän meidät =D
Että jos olet holtiton tuhlaaja ja heräteostoksena hankit tatskan miehen rahoilla, niin mies teki ihan oikein =DDDD
Mies vei rinnakkasisvisani.
Pyyda hanelta kateista kun tarvitset rahaa esim. yhteisiin ruokaostoksiin. Pida kuitit, jotta voit nayttaa (lahinna itsellesi) etta olet luotettava. Ehka hanen luottamuksensa sinuun joskus palautuu.
Olen itse naisvaltaisella alalla, matalapalkkainen, ja teen 75% viikkoja jotta saisin olla enemmän kotona lapsen kanssa äitiysloman kanssa, mieheni on työtön ja minä elätän meidät =D
Että jos olet holtiton tuhlaaja ja heräteostoksena hankit tatskan miehen rahoilla, niin mies teki ihan oikein =DDDD
Niin meillä itsenäisillä naisilla on tapana tehdä. Kun teet ahkerasti töitä ja säästät, on sinulla 20 vuoden kuluttua muutama sijoitusasunto ja omaisuutta sen verran, ettei tarvitse mieheltä rahaa pyydellä.
Siksi mies on antanut mulle rinnakkaisvisan. Hyvähän teidän on täällä saarnata, kun ette tiedä, kuinka paljon minulla on kaikenlaisia juttuja. No, se tatuointi ei nyt ollut ihan paras idea, mutta mulla on tärkeitä juttuja tällä viikolla ja ne pitäis maksaa. Käteistä en kyllä tolta paskiaiselta pyydä. Pöllin illalla sen visan takas. AP
Kampaaja, manikyyri ja pedikyyri?
LoL =DDDDD
Miten miehes jaksaa sua kattoa?
maksatko miehen visalla omat visalaskut vai mika on noin tarkeaa?
LoL =DDDDDMiten miehes jaksaa sua kattoa?
No vaikka olisikin, niin mitä sitten??? Kummasti on jaksanut kattoa. Tatskoista vain ei selvästikkään tykännyt. Siis, onko sinulla jotain kampaajia vastaan? AP
No vaikka olisikin, niin mitä sitten??? Kummasti on jaksanut kattoa. Tatskoista vain ei selvästikkään tykännyt. Siis, onko sinulla jotain kampaajia vastaan? AP
En vain pidä kampaajia jne tärkeinä.
Enkä välitä ihmisistä joille manikyyrit sun muut ovat tärkeitä.
Varsinkaan jos omat rahat ei riitä niihin.
No vaikka olisikin, niin mitä sitten??? Kummasti on jaksanut kattoa. Tatskoista vain ei selvästikkään tykännyt. Siis, onko sinulla jotain kampaajia vastaan? APEn vain pidä kampaajia jne tärkeinä.
Enkä välitä ihmisistä joille manikyyrit sun muut ovat tärkeitä.
Varsinkaan jos omat rahat ei riitä niihin.
että omat rahani menee hyväntekeväisyyteen?? Ja miehen rahat minun hyvinvointiin? AP
mihin hanen visaansa saa kayttaa?
Tama on ihan vaan kylla / ei kysymys.
Jos kylla, ja suunnitelmasi sen kayttoon ovat noissa rajoissa, puhu hanelle uudelleen asiasta ja visan palauttamisesta.
Jos ei, niin ota asia puheeksi, ja kerro miten tuo tatskan otto tuli tehtya, ja etta haluaisit selvat ohjeet ja rajat mihin visaa saa kayttaa.
Kampaaja, manikyyri ja pedikyyri? LoL =DDDDD Miten miehes jaksaa sua kattoa?
mihin hanen visaansa saa kayttaa?
Tama on ihan vaan kylla / ei kysymys.Jos kylla, ja suunnitelmasi sen kayttoon ovat noissa rajoissa, puhu hanelle uudelleen asiasta ja visan palauttamisesta.
Jos ei, niin ota asia puheeksi, ja kerro miten tuo tatskan otto tuli tehtya, ja etta haluaisit selvat ohjeet ja rajat mihin visaa saa kayttaa.
Kampaaja, manikyyri ja pedikyyri? LoL =DDDDD Miten miehes jaksaa sua kattoa?
Me ei oltu sovittu muuta kuin, että mies antoi minulle sen visan 10v sitten ja sanoi, että voit käyttää tätä. Ei erikseen sanonut mihin ei sa käyttää. Nyt tiedän, että ei tatuointeihin. Mies kyllä sanoi, että olisi suuttunut vaikka olisin omilla rahoillani sen tatskan ottanut. Häntä kuulemma harmittaa, kun olen niin tyhmä ja lapsellinen :( AP
Kyllä tollasesta pitää puolison kanssa sopia.