Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaapa mun murrosikäsen tytön suhteen...

Vierailija
02.07.2012 |

Sillä murkkuikä alko tuossa 10v vuosi sitten. Fyysiset muutokset tuli eli menkat, karvankasvu, rinnat alko kehittyä, lantio leventyä jne

Nyt 11v onkin tullu sit mielialaan näkyvät jutut ja lujaa mennään! niin lujaa et ollaan jopa poliisien ja sossujen kanssa tekemisissä. Tyttö myöskin meikkaa todella tummasti ja ruvennu ostamaan lantiofarkkuja ja kaikkia vaatteita jotka näyttää seksikkäiltä.

Hengaa yhden tytön kanssa joka tuli juuri heidän luokalleen tuolta kylän pää ylä-asteelta ja siellä on ihan erillainen meno ja meininki. Häneltä oppinu sit nämä meikkaamisjutut ynnä muuta sellasta

Netissä myöskin jo kuvia itsestään ja osa niistä todella paljastavia.

Seurustellu useiden poikien kanssa ja poikaystävät vaihtuu lennosta.

Muilla hänen luokan tytöillään ei oo sit koko murrosikä vielä ees alkanu.

Meikit oon välillä kieltäny ja vaatteitakin takavarikoinu, kun kilttinä äitinä antanu rahaa. Siitä tulee ihan hirvee huuto ja itku kun siihen loppuis koko elämä... Välillä on niin raskasta et pitäny kutsua isovanhemmatki tänne ja heillä kun on joskus menneet hermot nii ovat sitten ihan tukistaneet ja hän sitten pelkää heitä vähän mut kerran lyöny isovanhempiaankin turpaan takasin. Sitten väitti minulle että hänen mummonsa oli nähnyt hänen pikkarit pesukopassa ja niissä oli valkovuotoa niin oli hinkannut niitä tytön naamaan ja huutanu kenen kanssa oot nussinu ...

Tämmöstä meillä. Mä en tunnista enää mun lasta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten usko.

Taitaa meidän murrosikänen olla sit niin ainutlaatunen tapaus tämän "ihanan" kapinointinsa kanssa, ettei parempaa edes löydy

VOI HERRANJESTAS!

Eikä ole mitään ongelmia. Ihan vierasta murkkutyttöjen vaikeudet mulle.

Vierailija
22/24 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä molemmat tytöt ovat siis vm. 2001

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtainen. Olisi vähän liian täynnä Suomi nuorisokoteja jos rajuista murrosikäisistä sinne melkein kaikki laitettaisiin. Eli onko knnassasi tarjolla apua nuorten vanhemmille? (esim nuorisoasemia tai varmaan koululla on kuraattori tai psykologi jolta voisit saada itse tukea). Pidä raha aika tiukalla ja ehkä jotenkin niin että sitä saa enemmän töistä tai hyvistä koulunumeroista. Ole tarkkana päihteiden suhteen. Älä hyväksy tupakointia tai muita päihteitä (huom. hajuveden hajulla hihansuissa ym. peitetään tupakan hajua). Pidä aika tiukat kotiintulo- ja ruoka-ajat. Älä päästä yökylään kuin todella tarkkojen tarkistusten jälkeen. Koita jaksaa pitää huolta itsestäsi ja muista että tuo menee ohi.

Vierailija
24/24 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on viitoselle menevä lapsi ja leikkii vielä täysillä.

Arvelet, että tuo uusi tyttö on syynä teillä. Siispä hänestä on päästävä eroon ennen kuin on liian myöhäistä. Eli olet kai eronnut. Voisiko tyttö muuttaa pariksi vuodeksi isänsä luokse toiselle paikkakunnalle. Tai sun vanhemmille, jos asuvat muualla.

Jos tyttösi tottuu tuohon uuteen hankalaan tyttöön, niin sitten hän hakee uudessa asuinpaikassaankin samanlaista seuraa.

Nyt pitäisi toimia nopeasti jotenkin. Ehdotan muuttoa vanhempiesi tai miehesi luo.