Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kenelläkään tullut maitoa jo ennen kun...

24.11.2005 |

Kuukautiset ovat olleet edes myöhässä? Kierukka poistettiin 10 päivää siten (hormonikierukka) ja nyt jo pahoinvointia ja maitoa tai jotain tihkuu rinnoista.

Onko kellään kokemuksia tälläsestä? Voiko tää johtua vaan hormonitoiminnasta kierukan poiston takia vai olenko jo nyt raskaana?

Viimeraskaudessa tosin tuli kanssa maitoa jo rinnoista ja siitä tiesin olevani raskaana :) Toivottavasti nyttenkin, oireet ainakin viittaisivat. Koskahan voisi testailla kun tosta kierukan poistosta on tosiaan vasta 10 päivää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans tulee aina öisin jotain rinnoista. Olen nyt rv:llä 7+4. Esikoista odottaessa tuli myös..

Nauroinkin kavereille tässä yksi päivä, että mun ei nyt tartte pitkään aikaan kuljettaa siteitä mukana, mutta rintasuojia kait pitää jo nyt hommata ;)

Vierailija
2/3 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

maidon tulo alkoi viikko ennen ku piti menkkojen edes alkaa. siitä arvasin että nyt on tärpännyt ja testasin plussan heti samana päivänä menkkojen piti alkaa. Nyttemmin raskauden edetessä on onneksi loppunut. Ei tarttenut sentään alkaa esikoista taaperoimettään :)

T_Maria3 21+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maidon tulo voi johtua myös kohollaan olevasta prolaktiini-arvosta. Tämä hormonaalinen arvo voi kohota raskauden lisäksi myös esim. rankasta liikunnasta, ryyppäyksestä, rintojen rajusta käsittelystä jne. Itselläni jäi sinkkuaikoina muutamaksi kuukaudeksi menkat pois ja lääkärissä paljastui syyksi tämä prolaktiini. Tuohon aikaan urheilin paljon ja juhlin kovasti...