Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Sopot
02.07.2012 |
Onko kukaan ollut siellä tänä kesänä? Pystyykö meressä jo uimaan, vai onko liian kylmä vesi? olen seuraillut lämpötiloja siellä ja aika viileää on Forecan mukaan ollut.
Mutta enpä tiedä sitäkään kuinka helposti merivesi lämpenee:)
Kommentit (5)
Viileää on vielä, äkkiä pintavesi toisaalta lämpiää, jos aurinko paistaa
Minkä verran Suomessa meriveden lämpötila tällä hetkellä on?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
:) kyllä noissa lämpötiloissa mekin jo uidaan.
Alue: Aihe vapaa
Viileää on vielä, äkkiä pintavesi toisaalta lämpiää, jos aurinko paistaa