*-*-* Syyssäteet torstaihin *-*-*
Kommentit (12)
JA PAAAAALJOOOON PLUSSASÄTEITÄ! ++++++++++
Unohdin vaan sanoa.... *hymyilee hajamielisenä*
[color=green]Tulipa ihana olo kun luin eilistä pinoa. Meitä on niin monta samassa jamassa, kuten älskling. Ja olihan niitä muitakin. TOIVOTAAN että älsklingillä yökkö-olo olis sitä itteään elikkä masuasukki olis matkassa. Mulla ei kummosia oireita ole, nännit vaan on kipeet...
Vaikka pihalla on P**** ilma, niin kuitenkin kaikille mukavaa päivää! Tämä tyttö lähtee nyt tietokantojen ihmeelliseen ja luvattuun maahan...
*hyppelee ja laulelee menneessään* " lalalalalalallaaaaaaaa"
-Taelsa-[/color]
P.S. Outoa kun on näin iloinen olo. Yleensä tähän aikaan kuusta oon vihainen kuin ampiainen aamutuimaan...
[color=red]Niinhän siinä sitten kävi, ettei tarvinnut edes testata.. Herätessä tuntui jo tuttua jomotusta ja pian ylösnousun jälkeen sitten jo tuli vuotoakin. Nyt koskee jo sen verran, että taidan hipsiä etsimään Buranaa helpotukseksi! :/
Eli täti tuli ajallaan, kierron pituudeksi tuli 27/26-27. Vaikka miten olin ajatellut, että TUSKIN nyt olisikaan tärpännyt, niin kyllä tässä viime päivinä kerkesi toivo herätä kumminkin eli harmittaa toki! Mutta.. eiköhän se tästä taas.. ;) Uutta yritystä putkeen ja taidan tässä tilailla ne ovistestitkin samantien, niin onpahan jotain uutta tähänkin kiertoon :D Sitä paitsi, NYT sitten alkoi se VARSINAINEN yritys, joten nyt VIRALLISESTI yritetään vauvaa!!! \o/ jee!
Joulun alle uutta jännitettävää.. täytyy varmaan jättää paljon lahjoja ostamatta, niin on sitten jotain tekemistä, eikä kerkeä jännittää... :D Ja nyt saa nauttia sitten jouluherkuista ilman pahoinvointia, joka olisi varmasti ollut plussasta seurauksena *revitään nyt ilot sitten kaikesta*
Semmoista täällä. Pieni pettymys, mutta loppujen lopuksi ihan odotettu tulos. :) Teille muille piinailijoille (älskling ja ketäs muita olikaan..)sitten oikein rutkasti PLUSSATUULIA *puhaltaa keuhkojen täysiltä* ~~~~+++~~~
Mutta nyt kaikille mukavaa torstaipäivää! :)
En ole itse ehtinyt kirjoitella aikoihin, mutta pinoja oon yrittänyt lueskella. En kyllä muista tarkkaan, että mitä jokaiselle kuuluu eli anteeksi kun en kommentoi suuremmin kenenkään asioita. Olen kyllä hengessä mukana kaikkien touhuissa. Kun on tämmönen harapää, niin en muista ees että mitä kellekin kuuluu ja kun oon ollut monta päivää kirjottamatta, oli urakka kova jos jokaisen juttuja kommentoisin. Yritän nyt useammin käydä täällä kirjottelemassa.
Töissä käynti vie veronsa ja oon illalla ollut ihan poikki. Ja vaikka väsynyt olenkin, niin kummaa unettomuutta on ollut mitä olen ihmetellyt. Viimekin yönä tuli valvottua paljon ja sit kun nukuin näin kamalia unia. Vieläkin ahdistaa kun niitä muistelee....
Olo on ollut tosi hyvä. Viime viikolla tuli oksenneltua harvasen päivä ja monta kertaa päivässäkin. Nyt ei ole ollut vastaavaa. Koko ajan on vaan nälkä ja tulee syötyä liikaa. Paino onkin noussut samoihin, kun mitä viime viikolla läksi. Makeaa ei tee mieli, onneksi. Mutta ruokaa, leipää, hedelmiä yms. menee...
Jedelede - olipa ikävä että ei tärpännyt! Mutta toisaalta olishan se ollut tosi harvinaista jos ekalle kerralla oliskin tärppi käynyt. Tosiaan teillä on joulun aikaan hym... tekemistä paljon. Onnea yritykseen!
Kathy - teillä onkin ollut aktiivista yritystä, mitä lukasin. Toivottavasti tärppi käy pian!
Älsking - olispa se pahaolo siitä johtuvaa, mitä toivomme kaikki! Täällä peukut pystyssä ollaan.
Taidan mennä nukkumaan hetkeksi, kun siihen mahdollisuus kun poikakin nukkuu. Palaan myöhemmin katsomaan mitä teille kuuluu!
Säteilevää torstaita kaikille!!!
Kidelma rv. 7+5
Kirjoitellaan taas ennen kuin haetaan esikoinen hoidosta!
Harmi toi Jedeleden täti, mutta samalla myös tsemppiä uuteen kiertoon. Toivotaan myös taelsalle ja älsklingille plussatuulia!!
Oma napa: kp 5/28-32. Täti viipyy vieläkin. Olo on kuitenkin ihmeen rauhallinen, vaikka ilman tupakkia ollaan eletty. Sivuvaikutuksina kuitenkin tekemisen puute. Eilen tuli siivottua kuusi tuntia :) niin makuuhuone kuin olohuonekin saivat uuden ilmeen.
Täytyy lähteä hakemaan poitsua hoidosta, mutta voin tulla illalla uudelleen, josko joku muukin olisi vielä kirjoitellut kuulumisiaan.
vaikka harvemmin kirjoittelen niin olen pinot lukenut joka päivä.
Jedelle pahoittelut, mutta nyt on mahiksina teilläkin se ihana syysvauva, mikä oli teillä haaveena, kuten meilläkin!! Muuten, kun kirjoittelit tuosta buranan ottamisesta niin mä olen lukenut sellaistakin (liekö perää?) että burana toimii ikäänkuin ehkäisypillerinä, ainakin jos enemmän niitä napsii. Siksi mä olen vaihtanut jo alkusyksystä panadoliin, vaikka sen vaikutus onkin hitaampi ja huonompi. Voi olla huuhaata, mutta kerroin kuitenkin jos vaikka kiinnostaa.
Nyt olikin monella jännät paikat, en nyt muista kaikkia nickejä, mutta toivotaan että noi teidän " oudot" tuntemukset olisivat sitä itteään, eli plussaa!!!
Mielenkiinnolla seurailen vielä vähän täältä taustalta. Itsellä menossa siis vimppa kierros ennen yritystä ja ovista jo huvikseni bongailen.
PLUSSA-UUTISIA ODOTELLESSA!!! Eiköhän se ole todennäköistä että joku/jotkut taas plussaa.... ja se voit olla juuri sinä! Eiks oo ihanaa.
Jedelle pahoittelut tädistä ;( Paremmalla onnella ensi kierrossa. Ja muista greippimehu, itsekin sitä nautin ja siiinä kierrossa tuli plussa!
Ja plussaoneea Älskling ja Gringo muistaakseni ainakin!! Ja tietty muillekin, jotka mahdollisesti unohtuivat.
Pahoittelen jo alkuun että tulen tänne valittamaan. Mutta vähän olen mieli maassa. Ja todellista piinaa odottaa se kaksi viikkoa (enää tosin päivää vaille kaksi viikkoa :) ) sitä seuraavaa ultraa missä näkee että onko sillä vauvalla syke. En osaa ollenkaan iloita raskaudesta tällä hetkellä kun ei tiedä onko siellä mahassa mitään elossa ;( Yritän vain olla ajattelematta mutta eihän sekään onnistu. No päivä kerrallaan, ei kait tässä muu auta..
matleena
En se minäkään täältä oikein malta olla pois. Mutta suotakoon se meille anteeksi. ;)
Jedele: Pahoittelut tädistä. Seuraavaan kiertoon sitten panostatte, niin kuin olit aikonutkin. ;)
Älskling ja muut piinailijat: oikein oikein paljon plussasäteitä.
Sitten jälleen kerran toistan itseäni, eli omaa napaa: Kp 17, mahaa nipistelee... On kyllä nipistellyt jo eilen... Liekö oma rakas suolistosairauteni siellä taas kummittelee... Mutta antaa kummitella... Mulle iski eilen kauhea masis... Sanoin jo miehellekki, että otetaan ehkäsy takasi... Se ei hyväksyny asiaa... Onneksi. Mutta alkaa jo jurppia tämä toivosta epätoivoon syöksyminen, kun tuo tärppääminen alkaa olla jo ikuisuusprojekti... Mutta toisaalta, ei sitä vauvaa ainakaa ehkäsyn kans saada. Pitää varata keväällä aika tutkimuksiin. (Tai no toivottavasti ei tarvi...) Toiveet on kyllä jo aika matalat näihin luonnon menetelmiin... Mutta yrittänyttähän ei laiteta... Joten vielä vähän aikaa pitelen noita jalkoja kohti kattoa ja pidän peukkuja myös itselleni. :) Kateellisena vain katson kavereiden isoja mahoja...
Mutta joo, menenpä pois valittamasta... Laitan kynttilän palamaan ja nautin syksyisen synkästä tunnelmasta... Nyt kun kaikki lumetkin on sulanu taas kerran.
Plussaonnea ja tädin karkoitustansseja, Hippi-hiiri
Joku kyseli eilisessä pinossa meidän yrityksen kestoa. Tammikuussa heitettiin pillerit nurkkaan ja oltiin tjot-meiningillä. Kesäkuussa on seurailtu " tärppipäiviä" . Siis ei ovistikkuja tai muita, vaan kierron keskivaiheilla vaan viihdytty enemmän vällyjen välissä ;) Siis kevään korvalla aion hakea apua tähän asiaan! Jos vaikka clomit sais terojen kaveriksi.
[color=magenta]Ihan eka pahoittelut Jedelle!!!! ((( virtuaali halauksia))) Kyllä se vaan harmittaa joka kerta, joskus vähä enemmän ja joskus vähemmän. Mutta tsempit uuteen kiertoon ja tosiaan elovauvaa nyt yrittämään ja olishan se mukava jos me kaksi vanhaa sädettä jo vihdoin ne plussat saatais ;) Jo ja jo... mut kuitenki.
Kaikki muu unohtui... hups, luin kyllä pinon mutta.. no kaikille piinailijoille plussatuulia ja meille muille tärppionnea!
Oma ).( Meillä tosiin yritystä tässä kierrossa että jos ja kun täti tulee niin korkeelta tiputaan... mieskin taas eilen huokaili et tärppäis jo... nyt kp16/26-30. Vaikka vasta kolmas yritys alkaa silti taas tuntua pitkältä ajalta... mutta Hippi-Hiiri, koitathan jaksaa mun valitusta, ymmärrän teidän tuskan kun yritystä takana jo paaaaaaaaaaaaljon enemmän!!! Halauksia ja voimia sinne! Ja tietty plussatuulia!
Ja aika tuntuu menevän siivillä, ajatella että jo kohta ollaan työstetty tätä projektia 3kk, se on oikeasti kuiteskii pitkä aika. 1/4 osa vuodesta... :)
Matleenalle jaksamusta, hyvin siellä masussa on asiat!!!
Joo, mulla ukko nukkuu tossa vieressä ja kuorsaa, meillä on vähä nämä rytmit erilaiset.. päivällä nukutaan, hetki hereillä ja taas nukutaan. Miehelle annettakoon anteeksi mutta kun itsekin pitää sinne aina kömpiä niin vielä enemmän omat rytmit sekaisin. Mulla oli tänään hätäensiapu koulutus, hienosti pysyi Anne hengissä ;) Ois se vaan hienoa jos tositilanteessa pystyis samaan, toivotaan ettei tarvii edes yrittää. Huomen vp ja sit taas vkl töitä.. no ihan kiva... kai.
Mutta hetken levolle ja sit spinnigiin... palaan asiaan illemalla!!!
~♥ Kathyli
Työntäyteisen torstai-illan tiimoilta:
Matleena: Niin se taitaa olla, että piinaviikot vaihtavat vain merkitystään tässä projektissa. Ehkä se helpotuksen huokaus tulee meille kaikille vasta sitten, kun tervettä vauvaa voi katsoa silmiin. Jaksmista sinulle!
Jedelede: Harmi, että se " Jos kummiskin" vaihtui tuohon " Ei sittenkään" . No, nyt molemmat ladataan kaikki onnenkantamoiset tähän ekaan yrityskiertoon!
Kathy: Loistavaa, että Anne säilyi hengissä! On sitten taas seuraavilla jotain, millä harjoitella =) Sille Annelle kyllä sattuu vakavia juttuja tosi usein...
Oma projekti: Kp11 menossa ja limarintamalla vilkasta =) Itse olen vielä töissä ja mieskin kotiutuu vasta joskus 22.30, joten huomisen hommiksi menee. Meillä meni nyt tämä kierto aika täsmätohinoiksi, mutta eihän siihen tarvita kuin yksi kerta! Onneksi kuitenkin tuo ovistelu osui viikonlopuksi. Meillä menisi varmaan koko kierto hukkaan, jos pitäisi juuri arki-iltoina olla tosi aktiivinen. Ei näköjään saatu tälläkään viikolla touhuiltua tavallista enempää.
Edellisestä pohdinnasta tuli mieleen, että toivottavasti vauva sitten joskus aikanaan rauhoittaa tätä elämää. Aikaa ei varmaan ole yhtään enempää, mutta ehkä kotona oloa olisi. Sitten jättäisin (hetkeksi) kaikki puuharoolit muille ja muutenkin varmaan istuisin autossa tai junassa muutaman tuhat kilometriä vuodessa vähemmän. Nyt tuntuu, että pitää hosottaa kamalasti kaikkea, kun on vielä nuori ja perheetön. Kesälläkin olin kolmen kuukauden aikana yhden viikonlopun kotona, haloo!
Tulipa tosi pikapinoutuminen =) Takaisin töiden pariin! Pistäkäähän jännittäjät viestiä, miten teidän käy, kun täällä teidän puolesta jännitellään!
Jes, kerrankin olin eka täällä! Töissä oon ja siksi näin aikasin hereillä. :)
Tuun sitten myöhemmin lukemaan teidän kuulumisisa ´ja kertomaan omani. :)
Oli muuten kauheen huono olo tänään aamulla kun heräsin, suorastaan kuvottava... Mistähän se voisi johtua? Aivan mahaa kutkuttaa ajatuskin siittä, josko tää vois jo olla merkki raskaudesta... *haaveilee*
Tänne jään siis haaveilemaan asiasta!
<3 älskling