En halua pitää vauvoja sylissä
Pakkoko niitä on AINA tyrkyttää syliin? Pelkään että puklaavat ja muutenkin ovat pelottavia :( Ahdistaa tuo ainainen tyrkytys. Tajutkaa, kaikki eivät pidä vauvoista!
Kommentit (31)
vauvat on hyvin vittumaisia tiedoksi en todellakaan ota ikinä vauvaa syliin. jos joku laitaa niin heitän vauvan seinään.
Etkä voi sanoa että et halua syliin? Kuka ylipäänsä väkisin tyrkyttää vauvaansa vieraan syliin jos ei vieras itse kysy tai pyydä? En minä ainakaan. Tiedostan hyvin ettei kaikki pidä lapsista.
Vierailija kirjoitti:
vauvat on hyvin vittumaisia tiedoksi en todellakaan ota ikinä vauvaa syliin. jos joku laitaa niin heitän vauvan seinään.
Kannattasko kuitenkin tehdä jotain tuolle vihanhallintaongelmalle? Et kuulosta ihan terveeltä.
Vierailija kirjoitti:
Etkä voi sanoa että et halua syliin? Kuka ylipäänsä väkisin tyrkyttää vauvaansa vieraan syliin jos ei vieras itse kysy tai pyydä? En minä ainakaan. Tiedostan hyvin ettei kaikki pidä lapsista.
Aika monikin itseasiassa. Yleensä halutaan "herättää vauvakuume" minussakin. Eikä muuten vastustelut auta yhtään mitään, tottakai kaikki haluavat pidellä mamman maaailman söpöintä pikku viljamia tuitui.
Kyse ei todellakaan ole inhosta vauvoja kohtaan, mutta minäkään en oikeastaan tykkää ottaa muiden vauvoja syliin. Omaa vauvaa pidän tietenkin mielelläni sylissä. Omaan lapseen on kuitenkin ihan erilainen side. Ehkä se on vain jotenkin kiusallista ja vaivaannuttavaa, jos joku tyrkkää tuntemattoman vauvan syliin.
Jos kristillisdemokraattien vauva laitetaan mun syliin mä heittäisin sen seinään.
Itse olen nostanut käden eteen ja sanonut asiallisesti, että ei kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monikin itseasiassa. Yleensä halutaan "herättää vauvakuume" minussakin. Eikä muuten vastustelut auta yhtään mitään, tottakai kaikki haluavat pidellä mamman maaailman söpöintä pikku viljamia tuitui.
Äklöä manipulointia 😬
Vierailija kirjoitti:
Pelottavia?
Ei, vaan inhottavia. Liskomaisia. Tai perunamaisia.
- eri
Täysin eri asia, mutta omista lapsista jatkuva puhuminen heillä leuhkiminen on yhtä rasittavaa!
Ihminen, joka ei vauvoista tai lapsista tykkää on kyllä karsee tyyppi.
Minusta vauvoissa on jotakin pyhää, ehkä se hyvyys ja viattomuus, elämän voima. Sen voi tuntea kun saa pitää vauvaa sylissä.
Mulle jopa maksetaan siitä, että pidän vauvoja sylissä 😄
Vierailija kirjoitti:
Kiukuttaako, kun kaikki ei pidä rääkyvistä ja haisevista ipanoista? :)
Vierailija kirjoitti:
Entäs ne äipät ja isit, jotka pahoinpitelevät lapsiaan???
Minusta taas on liikuttavaa pitää vauvaa sylissä ja omiani en koskaan lykännyt väkisin kenenkään syliin. Ympärilläni oli ihmisiä jotka vapaaehtoisesti halusivat tutustua vauvaan. Onnellisia ovat ne pienet ihmiset joita kohdellaan hellyydellä!
Vierailija kirjoitti:
Samoin ihmiset jotka hokevat jatkuvasti kakaroistaan.
Vierailija kirjoitti:
Siinäpähän istut linnassa sitten sen jälkeen. Tosin et sinä noin oikeasti uskaltaisi tehdä, kunhan sohvalla pierulta haisten uhoat taas anonyyminä.
Itsellä on hieman erilainen ongelma en halua edes lapsia mutta joka nainen kenen kanssa olen seurustellut on ollut sitä mieltä että ne saa muutettua minun mielipiteeni ja tekisin naisen mieliksi hänelle lapsen josta tulee minulle 18 vuoden velkavankeus. Yksikään näistä naisista ei ole itse edes säästänyt rahaa siihen lapseen vaan on olettanut että pääsee lokkeilemaan minun rahoilla
Pelottavia?