Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua pitää vauvoja sylissä

Vierailija
27.09.2014 |

Pakkoko niitä on AINA tyrkyttää syliin? Pelkään että puklaavat ja muutenkin ovat pelottavia :( Ahdistaa tuo ainainen tyrkytys. Tajutkaa, kaikki eivät pidä vauvoista!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kristillisdemokraattien vauva laitetaan mun syliin mä heittäisin sen seinään. 

Todennäköisempää olisi että se vauva heittää sut seinään. Tuollainen sohvalla paskalta haiseva rätkyttävä punikki.

Persuloidin sanavarasto: woke, vihervassu, viherpunikki. Putositko lapsena päällesi?

Vierailija
22/31 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vauvat on hyvin vittumaisia tiedoksi en todellakaan ota ikinä vauvaa syliin. jos joku laitaa niin heitän vauvan seinään.

Ilmiannettu laittomana uhkauksena. Olet hyvin sairas ihminen. Luultavasti jonkun Miloparan isäpuoli.

Häpeä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen, joka ei vauvoista tai lapsista tykkää on kyllä karsee tyyppi.

Mihin tämä väite perustuu? Läppä tietysti, mutta harvinaisen typerä. 

Vierailija
24/31 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään toisten vauvoja. Siksi että vauva voi häirinityä ja kuvitella minut äidikseen enkä ole kiinnostunut kaitsemaan toisten lapsia. En myöskään halua antaa omia lapsiani toisten syliteltäväksi, varsinkaan vnhusten, sairaiden tai lihavien. Tautipesäkkeet hautaan tai sitten tekevät itse omat vauvansa, joihin levittävät tautinsa

Vierailija
25/31 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kristillisdemokraattien vauva laitetaan mun syliin mä heittäisin sen seinään. 

Todennäköisempää olisi että se vauva heittää sut seinään. Tuollainen sohvalla paskalta haiseva rätkyttävä punikki.

Persuloidin sanavarasto: woke, vihervassu, viherpunikki. Putositko lapsena päällesi?

Missä kohdassa näit tuossa viestissä yhdenkään noista sanoista? Näetkö harhoja? Putositko lapsena päällesi?

Vierailija
26/31 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä kuselta ja paskalta lemuavia persurunkkareita ahdistaa me vasemmistonaiset :3

Vierailija
27/31 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, en käsitä miksi jotkut tyrkyttävät niitä syliin. Ei kiiinnosta pätkääkään pidellä niitä.

Vierailija
28/31 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäisen voisin ottaa syliin

- setämies

Vierailija
29/31 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vauvat on hyvin vittumaisia tiedoksi en todellakaan ota ikinä vauvaa syliin. jos joku laitaa niin heitän vauvan seinään.

Ilmiannettu laittomana uhkauksena. Olet hyvin sairas ihminen. Luultavasti jonkun Miloparan isäpuoli.

Häpeä!

Ihan tavallinen palstapunikkihan tuo on.

Taas persu haukkumassa naisia 🤮

Vierailija
30/31 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jonkun kristillisdemokratin vauva laitetaan mun syliin mä heittäisin sen seinään. 

Vierailija
31/31 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen, joka ei vauvoista tai lapsista tykkää on kyllä karsee tyyppi.

Äitis oli🤭