Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erottaako sun mielestä vauvasta onko se tyttö vai poika, jos....

Vierailija
02.07.2012 |

vaatteita ei katsota tai kurkata sinne housuun.

Mun mielestä ainakin voisi väittää et tuo nyt vauva lehden kannessa oleva vauva, jota on väitetty kuulemma Heidi nimiseksi, niin jos hänet pukisi pojan vaatteisiin niin menisi varmasti pienestä pojasta läpi ;)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin et se oli poika!

Vierailija
2/6 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta asiaan: ei erota juurikaan kumpi kyseessä! Monesti olen miettinyt että "kumpikohan tuo on?" jos neutraaleja vaatteita. Ja jopa isommissa lapsissa eli n.3-6v olen joutunut miettimään kun on ollut pidempää hiusmallia ja neutraalia vaatetusta ja joskus veikannut väärin :) se on noloa varsinkin kun isompaa lasta veikkaa vääräksi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempaa tyttöä luultiin pojaksi aina, jos hänellä oli siniset vaatteet päällä.

Nuorempaa tyttöä taas ei ois ikinä voinut luulla pojaksi, oli kertakaikkiaan niin tytön näköinen heti syntymästään saakka.

Vierailija
4/6 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjä molemmat ja jos sattui olemaan "poikien väriset" vaatteet päällä niin pojiksi noita luultiin. Väittäisin että on hyvin tyypillistä.

Vierailija
5/6 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luultiin pienenä kuulemma AINA pojaksi, ennen kuin parivuotiaana hiukset alkoivat olla tyttömäiset. 70-luvulla kun oli sekä tytöillä että pojilla samanvärisiä, ruskeita ja sinapinkeltaisia vaatteita.

Omista lapsistani poika oli kyllä jo vauvana niin äijä, että häntä ei hyvällä tahdollakaan olisi pystynyt tytöksi kuvittelemaan. Sain siitä paljon kommentteja ja itseänikin nauratti, miten vauva voi olla niin miehekkään näköinen!

Tyttö on kyllä ollut tyttömäisen näköinen jo vauvasta, mutta häntä on usein luultu ensi alkuun pojaksi, koska puin häntä isoveljen vanhoihin vaatteisiin. Tarkemmin katsottuaan useimmat kyllä arvelivat, että vai onkos hän sittenkin tyttö.

Tuo vauva-lehden kansikuvan lapsi voisi hyvin olla kumpi vaan, minusta kuitenkin enemmän tytön kuin pojan näköinen.

Vierailija
6/6 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun 4 lapsella on pitkät mustat silmäripset. Ja kaikki on olleet ekan vuoden ihan kaljuja. Aina on kaikki luulleet tytöksi, vaatteista riippumatta (tykään vaaleansinisestä ja valkoisesta). Kaksi on tyttöjä ja kaksi poikia.