Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te noin nelikymppiset uuteen suhteeseen ryhtyneet, suunnitteletteko

Vierailija
01.07.2012 |

pitävänne vielä oikein kunnon häät vielä joskus, vai riittääkö avoliitto, maistraatti tai pienimuotoinen hääjuhla läheisten kanssa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen täysin onnellinen niin että minä asun lasten kanssa omassa kodissa ja miesystävä asuu omassaan. En aio todellakaan pilata tätä suhdetta muuttamalla saman katon alle!

Vierailija
2/8 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 hlölle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maistraattihäät, mutta mies ja hänen vanhemmat halusivat suuret prinsessahäät.

Ei minulla sellaisia vastaan mitään ollut, kun miehen vanhemmat vielä maksoivat tarjoilun kokonaan, joka sisälsi lämpimät ruoat ym.

Saivat lisäksi kutsua aivan kaikki, ketkä vaan halusivat, en edes tuntenut kaikkia vieraita.

Mukavat häät olivat ja nyt häistä on 7 vuotta ja 2 lastakin tuli tehtyä ja onnellisia ollaan vieläkin!

Vierailija
4/8 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi pyytää sukulaisia häihin juhlistamaan sitä kun nelikymppinen vanhapiika lopulta onnistuu naimisiin pääsemään.

Vierailija
5/8 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä miinuksella, että mitään prinsessahäitä en tod. halunnut.

Meidän vihittiin ensi maistraatissa, sitten siunattiin kirkossa, jonka jälkeen juhla perheillemme (30 hloä).

Kolmantena pvänä vietimme vielä hääbileitä 100 ystävämme kanssa.

Terkutu tutuille : D

Vierailija
6/8 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat aikuisia ihmisiä ja tarvitsemme omaa aikaa, homma toimii loistavasti jo kuudetta vuotta näin.

Vierailija
7/8 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikalla lapset ja todistajat.

Vierailija
8/8 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta molemmat tavallaan toisella kierroksella, kun oli jo lapsia. Minulle oli ensimmäinen liitto.

Mietin paljon, kehtaako häitä järjestää, mutta sitten ajattelin, että HÄPEÄN takia ei saa häät jäädä pitämättä. Vanhempani ovat olleet niin onnellisia meidän suhteestamme ja monet muutkin, elämä tasoitunut ja sille on tullut suunta.

Olimme 34v kun avioiduimme reilun 2v seurustelun jälkeen. Nyt kohta 4v hääpäivä. Millaiset on prinsessahäät? Kai meillä ne sitten oli - valkea mekko ja miehellä puku. Ensin vihittiin kirkossa ja sitten mentiin juhlimaan. Puolilta öin vieraat kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän