En tunne ketään joka olisi kiinnostunut yleisurheilusta. Seuraatko sinä EM-kisoja?
Kommentit (11)
seuraavam suht aktiivisesti.
Kai se vähän pappalaji on.
Seuraan aina. Olympia on jännä. Yleisurheilun kaikki joksu- ja hyppy- ja heittolajit ovat erittäin jännittaviä. Samoin katson jääkiekkoja ja jalkapallon MM ja EM. Itse olen intohimoinen BC ja BP harrastaja.
ja mies on kisoissa ihan paikan päällä
(ja ilmeisesti joku muukin seuraa, koska keihäsfinaalia katsoi yli miljoona suomalaista)
Myös yleisurheilun em- ja mm-kisoja. Eniten seuraan lätkää. Jalkapallo ei oikein nappaa, nyt olen em-kisojen tuloksia seurannut lähinnä lehdistä, montaakaan matsia en ole kattonut. Olen 25 vuotta ja jo lapsuudenkodissani on seurattu kaikkea urheilua paljon ja äiti on näistä enemmän kartalla kuin isä
Ei mua juuri mikään muu urheilu edes kiinnosta. Eilen olin stadionilla kaatosateessa myös katsomassa.
eilen olin stadikalla kattomassa yleisurheilua.
Tänäänkin mm erinomainen seiväskisa jota oli nautinto seurata.
kyllä. Lisäksi muutakin urheilua ja tykkään itsekkin urheilla. T.30v kahden lapsen äiti
Kai nuo vähän kuolevia lajeja ovat yleisökiinnostuksen suhteen.
Seuraan muutakin urheilua tv:stä, jääkiekkoa, hiihtoa, mäkihyppyä... Melkein mitä tahansa muuta kuin formuloita/rallia, tennistä ja golfia.
Se on 52-v. mutta ei pappa vielä eikä vanhakaan. Itsekin tässä toisella silmällä välillä katselen.