Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä, joka soittelee äitinsä ja kahden siskonsa kanssa lähes päivittäin. Normaaliako?

Vierailija
01.07.2012 |

Itse ihmettelen tâtä yhteydenpitoa kovastikin. Miehellä omien sanojensa mukaan vain pari hyvää miesystävää, ja jakaa asiat mieluummin äitinsä ja sisartensa kanssa.

Pitäisköhän mun olla huolissani?

Itse olen harvoin yhteydessä vanhempiini ja veljiini.

Ollaan miehen kanssa seurusteltu vasta pari kk.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.poliklinikka.fi/?id=1728263&page=5575414

"Kun ajattelemme, mitä ihmiset kertovat itsestään, voisimme helposti tulla siihen johtopäätökseen, että riippuvainen persoonallisuus olisi tytöillä ja naisilla yleisempi kuin pojilla ja miehillä. Joidenkin mielestä tämä ero voisi johtua sukupuolten sosiaalisista rooleista. Länsimaisessa yhteiskunnassa miehiä ei kannusteta myöntämään riippuvuuksiaan. Toiset puolestaan katsovat, että riippuvuudesta kertovat piirteet itse asiassa luovat sukupuolirooleja. Miesten (ja joidenkin naistenkin) riippuvuus saattaa ilmentyä vähemmän näkyvästi, aivan kuten masennus voi naamioitua alkoholismiksi tai väkivaltaisuudeksi. Miehet, jotka eivät tunnusta riippuvuuttaan, saattavat ilmentää tarpeitaan muilla tavoilla."

Vierailija
22/49 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä soittelen heille päin harvemmin, mutta he soittelevat mulle tosiaan lähes päivittäin. Koska tiedän, ettei heillä ole kovin akuuttia asiaa, en vastaa, jos en ehdi jutella kunnolla. Kukaan ei suutu eikä loukkaannu, jos mä perheellisenä ihmisenä en joka päivä ehdi puhua. Lisäksi he soittelevat lapsillemme joskus.

Mun mielestä tämä on aivan normaalia, vaikka itse en aivan joka päivä kaipaakaan yhteyttä. Mä asun kaukana sukulaisistani.

Mieheni soittelee äitinsä kanssa ehkä kerran viikossa, mä anopin kanssa ehkä pari krt viikossa. Anoppi asuu lähellä ja käy meillä välillä hoitamassa lapsia, usein selvitellään niitä asioita anopin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette oikeesti oo tosissanne ?? ei muka sais OMAN ÄIDIN kanssa jutella päivittäin?? Kuka helvetti sä olet siihen puuttumaan jos mies tahtoo olla läheisissä väleissä ÄITIINSÄ. Tollaset naiset mua todella häiritsee, jotka kokee miehen äidin/siskon jotenkin uhkana, ja vetää miestä pois oman perheensä luota.

Ei oo ihme että suomessa voidaan niin huonosti jos näin ajatellaan. Mä juttelen äidin kanssa JOKA päivä puhelimessa, samassa kaupungissa asutaan ja nähdään muutama kerta viikossa. Ai niin mutta onko tää ei asia kun oon nainen??Huhhu teitä.

Vierailija
24/49 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin kun on aika paha merkki: toinen teistä on riippuvainen ja toinen sen sallii.

Minusta normaali keskusteluväli on noin 10 vrk eli sitä useammin ei pidä saman henkilön kanssa olla tekemisissä, oli tämä sitten oma vanhempi, lapsi tai nais/miesystävä.

Vierailija
25/49 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaajist ajop amiettii avioeeroa sen vuoksi, että puolisolla on tiivit yhteydet sukulaisiinsa.

Se VASTA OUTOA on!!

Vierailija
26/49 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette oikeesti oo tosissanne ?? ei muka sais OMAN ÄIDIN kanssa jutella päivittäin?? Kuka helvetti sä olet siihen puuttumaan jos mies tahtoo olla läheisissä väleissä ÄITIINSÄ. Tollaset naiset mua todella häiritsee, jotka kokee miehen äidin/siskon jotenkin uhkana, ja vetää miestä pois oman perheensä luota. Ei oo ihme että suomessa voidaan niin huonosti jos näin ajatellaan. Mä juttelen äidin kanssa JOKA päivä puhelimessa, samassa kaupungissa asutaan ja nähdään muutama kerta viikossa. Ai niin mutta onko tää ei asia kun oon nainen??Huhhu teitä.

Mutta jos je häiritsee aloittajaa, niin silloin se häiritsee. Ei kukaan voi pakottaa toista muuttumaan, mutta huonosta suhteesta voi aina lähteä.

Vierailija
27/49 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on naimisissa siskonsa kans.Niiden välit on jotenkin sanoinkuvaamattoman omituiset.Siinä on jotain häiriintynyttä et oma perhe tulee vasta siskon jälkeen.

Ollaan riidelty asiasta paljon ja olen kiivastuksissani loukkaantuneena heittänyt miehelle läppää insestisiskosta.

Vierailija
28/49 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette oikeesti oo tosissanne ?? ei muka sais OMAN ÄIDIN kanssa jutella päivittäin?? Kuka helvetti sä olet siihen puuttumaan jos mies tahtoo olla läheisissä väleissä ÄITIINSÄ. Tollaset naiset mua todella häiritsee, jotka kokee miehen äidin/siskon jotenkin uhkana, ja vetää miestä pois oman perheensä luota. Ei oo ihme että suomessa voidaan niin huonosti jos näin ajatellaan. Mä juttelen äidin kanssa JOKA päivä puhelimessa, samassa kaupungissa asutaan ja nähdään muutama kerta viikossa. Ai niin mutta onko tää ei asia kun oon nainen??Huhhu teitä.

Mutta jos je häiritsee aloittajaa, niin silloin se häiritsee. Ei kukaan voi pakottaa toista muuttumaan, mutta huonosta suhteesta voi aina lähteä.

Miten oman äidinsä kanssa päivittäin juttelu voi tehdä suhteestä huonon????? Siinä on kyllä naisessa vika ei miehessä.

Vierailija
29/49 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä naiset sitä ja naiset tätä - höpöä. Ja ÄITIsuhde viturallaan :D.

Anteeksi ap, jos näin ei ole.

Vierailija
30/49 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hän on 12v? Vai 15v?

Ei ihme, että Suomessa voidaan huonosti, kun 18v täyttäneelle lapselleen pitää sanoa, että kiva kun olit luonamme nämä vuodet, mutta seuraavan kerran haluan kuulla sinusta mummon hautajaisissa, jotka toivottavasti ovat vasta 20v kuluttua.

Millaiset lapsuudenperheet teillä on, joiden mielestä läheisiin ihmisiin ei pidetä yhteyttä kuin joulukortilla jos silläkään?

Vierailija
31/49 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi olla naisen vika ( :D ), mutta tuskin peräkammarin poikaa kukaan huolii, joten aika sama. Nainen tod.näk ja toiv. saa hyvän suhteen, jossa ollaan vanhemmistaan (jopa ÄIDISTÄ) erillistyneitä (sic!).

Tsemppiä ap!

Vierailija
32/49 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi olla naisen vika ( :D ), mutta tuskin peräkammarin poikaa kukaan huolii, joten aika sama. Nainen tod.näk ja toiv. saa hyvän suhteen, jossa ollaan vanhemmistaan (jopa ÄIDISTÄ) erillistyneitä (sic!). Tsemppiä ap!

Vierailija
33/49 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

veljeni kanssa melkein päivittäin. Varsinkin nyt kun molemmat ollaan kotona niin tulee soiteltua useammin, töissä ollessamme yhteydenpito oli harvempaa.

Vierailija
34/49 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hän on 12v? Vai 15v? Ei ihme, että Suomessa voidaan huonosti, kun 18v täyttäneelle lapselleen pitää sanoa, että kiva kun olit luonamme nämä vuodet, mutta seuraavan kerran haluan kuulla sinusta mummon hautajaisissa, jotka toivottavasti ovat vasta 20v kuluttua. Millaiset lapsuudenperheet teillä on, joiden mielestä läheisiin ihmisiin ei pidetä yhteyttä kuin joulukortilla jos silläkään?

Siis ymmärrän, jos on jotain häiriötä tai vakavaa psyykkistä sairautta.

Vierailija
35/49 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi olla naisen vika ( :D ), mutta tuskin peräkammarin poikaa kukaan huolii, joten aika sama. Nainen tod.näk ja toiv. saa hyvän suhteen, jossa ollaan vanhemmistaan (jopa ÄIDISTÄ) erillistyneitä (sic!).

Tsemppiä ap!

Ja kysehän ei voi olla siitä, että mies tuntee suurta rakkautta ja kunnioitusta äitiänsä kohtaan (onhan hän sen ÄITI), ja haluaa olla läheinen äidilleen senkin jälkeen kun kotoa muuttaa (katsos kun se on sitä normaalia perheelämää) ei se, että asutaan yhdessä ja päivittäin ollaan yhdessä se 18v ja sitten heippa oli kiva tuntea, jutellaan tästä lähtien muutama kerta kuukaudessa!

Todella säälin teitä jotka ajattelee ´näin.

Vierailija
36/49 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen siskon kilpailijaksi.

Oman veljeni vaimo on myös sellainen. Olen saanut sen kiinni monesta valehtelusta ja siitä, että yrittää valehtelemalla saada rikottua välejämme.

On sellainen kouluttamaton ja oli nuori kun menivät naimisiin. Haluaa omistaa veljeni ja veljeni ei saisi edes käydä missään. Minä sisko olen kai pirusta seuraava hänen mielestään.

Vierailija
37/49 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hän on 12v? Vai 15v? Ei ihme, että Suomessa voidaan huonosti, kun 18v täyttäneelle lapselleen pitää sanoa, että kiva kun olit luonamme nämä vuodet, mutta seuraavan kerran haluan kuulla sinusta mummon hautajaisissa, jotka toivottavasti ovat vasta 20v kuluttua. Millaiset lapsuudenperheet teillä on, joiden mielestä läheisiin ihmisiin ei pidetä yhteyttä kuin joulukortilla jos silläkään?

Siis ymmärrän, jos on jotain häiriötä tai vakavaa psyykkistä sairautta.

Oletko itse joka päivä tekemisissä jonkun kanssa vai oletko sitä mieltä, että se on pahasta? Et asu kenenkään kanssa, et puhu kenellekään päivittäin jne., koska sinusta se on osoitus vakavasta psyykkisestä sairaudesta?

Vierailija
38/49 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on kokemusta työtoverista(nainen) joka soitteli päivittäin (=kokopäivän) äidilleen-isälleen-tyttärelleen-veljilleen (4kpl)-siskolleen (1 kpl)ihan joka päivä. Ja tämä kaikki työaikana.En pitänyt sitäkään normaalina.

Vierailija
39/49 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi olla naisen vika ( :D ), mutta tuskin peräkammarin poikaa kukaan huolii, joten aika sama. Nainen tod.näk ja toiv. saa hyvän suhteen, jossa ollaan vanhemmistaan (jopa ÄIDISTÄ) erillistyneitä (sic!). Tsemppiä ap!

Ja kysehän ei voi olla siitä, että mies tuntee suurta rakkautta ja kunnioitusta äitiänsä kohtaan (onhan hän sen ÄITI), ja haluaa olla läheinen äidilleen senkin jälkeen kun kotoa muuttaa (katsos kun se on sitä normaalia perheelämää) ei se, että asutaan yhdessä ja päivittäin ollaan yhdessä se 18v ja sitten heippa oli kiva tuntea, jutellaan tästä lähtien muutama kerta kuukaudessa! Todella säälin teitä jotka ajattelee ´näin.

Otapa selville, mitä se tarkoittaa.

Sinusta ja ÄIDISTÄSI en tiedä mitään, enkä haluakaan tietää, vastasin vain ap:lle. :D

Vierailija
40/49 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti viikossa? Kannattaisiko vähentää soittelua ja tapaamisia, esim. kerran viikossa riittää kyllä. Muuten voitte olla kavereittenne kanssa, jotta ette liikaa ripustautuisi toisiinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi