Elämä on ihanaa!
Oikeasti!!! Joskus on hetkiä, jolloin tajuaa, miten onnekas sitä oikeastaan onkin. Pitäisi vain muistaa se hiukan useammin eikä murehtia kaikkea turhaa.
Olemme muuttamassa kauan etsimäämme uuteen asuntoon ja meille syntyy pian toinen kovasti toivottu lapsi. Makasin tuolla makkarissa nukuttamassa 1,5-vuotiastamme, fiilistelin samalla maha-asukin möyrinöitä ja kuuntelin oven läpi, miten ystäväni räiski astioita keittiössä ja hänen miehensä ja minun mieheni pakkasivat olohuoneessa, katsoivat fudista ja kinastelivat huvikseen naureskellen. Ajattelin siinä sitten, että kaiken tämän kaaoksen, opintopaineiden ja raskauden tuoman väsymyksen keskellä tämä hetki, juuri nyt, on aivan mahtava! Tässä tämä pieni ihminen vierellä ja nuo toiset tuolla auttamassa, minua varten olemassa.
Tuleeko muille koskaan tällaista oloa? Kokeilkaapa joskus pysähtyä miettimään, mitkä ovat niitä hyviä asioita elämässä ja miksi juuri sillä hetkellä kannattaa olla onnellinen, vaikkei siltä äkkiseltään tuntuisikaan! Luulen, että jokaisella on jotain sellaista - se vain pitää huomata.