Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on ollut sellainen iso kangaskassi makuuhuoneen nurkassa

Vierailija
01.07.2012 |

neljä vuotta (!), kun kaappitilaa ei ole tarpeeksi. Kassissa on ollut minun tärkeitä, säilytettäviä papereita ym joille ei ole muuta paikkaa. Äsken kävin sen läpi.. 5/6 joutui roskikseen ;). Outoa, kun kassi on ollut tosiaan 4v samassa paikassa ja nyt on tyhjä tila.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan