Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko kamala ja kiittämätön vaimo?

Vierailija
01.07.2012 |

Mieheni tekee viikonloppuisin minulle ihania aamiaisia. Valikoimaan kuuluu esimerkiksi amerikkalaisia pannukakkuja tuoreilla marjoilla ja kermavaahdolla, tuoreita muffinseja, skonsseja, sämpylöitä, smoothieta, lämpimiä leipiä, munakasta tai kokkelia ja lista on loputon. Ei hän tietenkään kaikkea kerralla kokkaa vaan näistä saan valita mieleiseni. Monta kertaa mieleni tekisi sanoa, että älä kulta kokkaa mitään... Syynä se, että keittiö on kuin hävityksen kauhistus operaation jäljiltä. Mies käyttää astioita kuin kokkiohjelmissa - jokaiselle ainekselle on oma kipponsa. Eikä laita mitään tiskikoneeseen vaan tiskit jäävät minun kiitollisen korjattaviksi samoin kuin jauhoroiskeet ja muut sotkut. Ollaan monta kertaa juteltu tästä ja hän sanoo, että tämä on hänen tapansa kokata, eikä muuta tapojaan. Joskus kyllä siivoaa jälkensä mutta useimmiten odottaa, että minä sen teen.

Olenko kamala ihminen, kun en (enää)niin kovin arvosta tätä kokkailevaa miestä? Joka viikonloppuinen siivoaminen alkaa jo kyllästyttää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuo on ainoa asia, joka miehessäsi ärsyttää - ole tyytyväinen!

Kukaan meistä ei ole täydellinen, tuskin sitä olet sinäkään.

Vierailija
2/7 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajuu miks on niin vaikee laittaa ne käytetyt astiat suoraa koneeseen.

Meillä samanlainen kokki on tytär. Pikkuhiljaa alkaa oppia myös siivoamaan jälkensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella pahalta mieheltä. Ota ero välittömästi. On todellakin hyvä mahdollisuus, että se seuraava mies ei kokkaa sinulle todellakaan mitään, joten ei tule tiskiäkään.

Ja kaikki on hyvin.

Vierailija
4/7 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten AV-mammojen (joiden miehet ei tietysti ikinä kokkaa mitään) on pakko alkaa vittuilla ap:lle. Mutta siis joo, ymmärrän sua täysin. Mä en varmaan haluaisi tuollaista aamiaista (ainakaan joka viikonloppu), jos joutuisin syömisen jälkeen siivoamaan sen sotkun. Voisitko ystävällisesti kertoa miehelle, että voisi vaikka kokata hieman harvemmin? Onko ne aamiaiset todella sulle, vai yhtä paljon hänelle itselleen?

Vierailija
5/7 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näitä juttujanne lukee niin useammin kuin harvoin tulee mieleen tämä vitsi.

Jossain on kauppa, jossa myydään aviomiehiä. Kaupan sisäänkäynnillä on ohje kaupan käytöstä:

-Voit vierailla kaupassa vain yhden kerran.

-Kerroksia on kuusi ja eri kerroksissa miesten ominaisuudet ovat erilaisia.

-Voit valita miehen mistä tahansa kerroksesta, tai voit mennä ylöspäin, mutta et voi enää palata alempiin kerroksiin ostoksille!

Nainen menee kauppaan. Ensimmäisessä kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ. Hän jatkaa ylöspäin.

Toisessa kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät lapsista. Hän jatkaa edelleen ylöspäin.

Kolmannessa kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät lapsista. "Vau" nainen ajattelee, mutta jatkaa silti ylöspäin.

Neljännessä kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä.

"Tämä vaikuttaa todella hyvältä", nainen ajattelee, "melkein tekisi mieli jäädä tänne", mutta hän jatkaa silti ylöspäin.

Viidennessä kerroksessa myydään komeita, romanttisia miehiä, joilla on työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä. Nainen tuntee suurta houkutusta jäädä, mutta toivoo ylemmässä kerroksessa olevan tarjolla jotain vielä parempaa, joten hän jatkaa ylöspäin.

Kuudes kerros on tyhjä, lukuunottamatta kylttiä, jossa lukee:

"Olet 6.kerroksen 31 456 012. vierailija. Täällä ei ole miehiä. Tämän kerroksen olemassaolon tarkoitus on ainoastaan todistaa että naisia on mahdotonta miellyttää. Kiitos vierailustasi Aviomieskaupassa."

Aviomieskaupan naapurissa sijaitsee Vaimokauppa. Myös siinä on 6 kerrosta. Ensimmäisessä kerroksessa on tarjolla vaimoja jotka pitävät seksistä. Toisessa kerroksessa on tarjolla rikkaita vaimoja jotka pitävät seksistä. Kukaan ei ole koskaan käynyt kerroksissa 3-6.

Vierailija
6/7 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon varmaan kuullu sen ennenkin, mutta silti nauratti.

Vierailija
7/7 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tekee viikonloppuisin minulle ihania aamiaisia. Valikoimaan kuuluu esimerkiksi amerikkalaisia pannukakkuja tuoreilla marjoilla ja kermavaahdolla, tuoreita muffinseja, skonsseja, sämpylöitä, smoothieta, lämpimiä leipiä, munakasta tai kokkelia ja lista on loputon. Ei hän tietenkään kaikkea kerralla kokkaa vaan näistä saan valita mieleiseni. Monta kertaa mieleni tekisi sanoa, että älä kulta kokkaa mitään... Syynä se, että keittiö on kuin hävityksen kauhistus operaation jäljiltä. Mies käyttää astioita kuin kokkiohjelmissa - jokaiselle ainekselle on oma kipponsa. Eikä laita mitään tiskikoneeseen vaan tiskit jäävät minun kiitollisen korjattaviksi samoin kuin jauhoroiskeet ja muut sotkut. Ollaan monta kertaa juteltu tästä ja hän sanoo, että tämä on hänen tapansa kokata, eikä muuta tapojaan. Joskus kyllä siivoaa jälkensä mutta useimmiten odottaa, että minä sen teen.

Olenko kamala ihminen, kun en (enää)niin kovin arvosta tätä kokkailevaa miestä? Joka viikonloppuinen siivoaminen alkaa jo kyllästyttää.