Pride-kulkue sai kananmunia niskaansa -ketju
on poistettu. Varmasti loukkasi joitain. Mä olin siellä yksi Priden puolustajista, mutta ymmärrän, jos tämä jakoi mielipiteitä ja jotkut loukkaantui. Anteeksi omasta puolestani. Mutta Suomessa on mielipiteen- ja uskonnonvapaus. Ja minäkin kannatan kristillistä kasvatusta, kuulun kirkkoon itsekin. Silti kunnioitan ihmisten erilaisuutta.
Kommentit (9)
puolustaja, mutta suurin osa olis halunnut heittää osallistujia kananmunilla ja mädillä tomaateilla ;) Sitten se Ap oli sitä mieltä, että hänkin olisi heittänyt, koska haluaa antaa lapsilleen kristillisen kasvatuksen ja varjella pervoilta. Siihen sitten jotkut ärhenteli jotain, mä kirjoitin että ei lapsia voi koko ikäänsä suojella. Ja että tänään tulee kylään lesbo-tytär ja 2 lesbonaista sekä 1 hetero, niin siihen joku, että hyi saatana.
Sitten ketju katosi, joku tehnyt ilmoituksen asiattomista viesteistä. Itse mä vaan olen kirkkoon kuuluva, suvaitsevainen ja laajakatseinen ihminen. En tiedä, miksi ketju poistettiin. Ihan sama mulle, onko joku suuntautumiseltaan mitä, kunhan muuten on kiva ja ollaan samalla aaltopituudella ;)
P.S. Siellä joku kirjoitti, että raahasko ne lapsiaankin sinne..
historian hämäryyteen. Kaverini koiranpentua heitettiin kulkueessa kananmunalla päähän. Näytti siinä poistetussa keskustelussa olevan aika suuri viha sateenkaarta kohtaan :(
viskaaminen osallistujien, lasten ja aikuisten päälle suojaa uskovaa homovirukselta?
Onko kananmuna taikaesine?
sairaita viestejä muidenkin sivustojen keskusteluissa. Pride ja vähemmistöt herättävät sairaat ihmiset kirjoittamaan vihatekstejä. Osa tietysti provosoi mutta aina myös näitä oikeasti kivikaudella eläviä jotka tosissaan kirjoittavat.
, koska yks kirjoitti että heidän lähiPrismassa on mätiä tomaatteja myytävänä. Mä sit kuittailin, että kannattaa olla kytiksellä, koska sossun rahoilla saa niitä aika paljon ostettua. Ja että jos ne ei vielä ihan läpimätiä ole, niin niistä saa tomaattikeittoa, kastiketta ja leivänpäällystä. Sen jälkeen tuo ketju katosi, ja esitän tässä vilpittömän anteeksipyynnön.
En tarkoittanut mitään pahaa, mutta mielestäni toi tomaattityyppi ois halunnut heittää niitä mätiä tomaatteja kulkueen päälle ;) - tai sit se oli väärällä palstalla, ruokapalstat on erikseen, niitä on miljoona :D
me ei saatu kananmunia päälle, mutta nähtiin kun heittelijää ajettiin taakaa. Tuli hetkeksi kylmivä olo kun en heti tiennyt mitä tällä kertaa on heitetty (vrt. toissavuonna savupommit).
Se joka oli aivan kananmunissa (kasvot, hiukset, vaatteet), oli turvamies. Näytti todella ryytyneeltä.
Mun 6-vee oli todella närkästynyt, että joku menee heittelemään iloisen porukan päälle munia.
me ei saatu kananmunia päälle, mutta nähtiin kun heittelijää ajettiin taakaa. Tuli hetkeksi kylmivä olo kun en heti tiennyt mitä tällä kertaa on heitetty (vrt. toissavuonna savupommit).
Se joka oli aivan kananmunissa (kasvot, hiukset, vaatteet), oli turvamies. Näytti todella ryytyneeltä.
Mun 6-vee oli todella närkästynyt, että joku menee heittelemään iloisen porukan päälle munia.
, ja onneksi lapsesi ei saanut kananmunaa päähänsä, kaverin koiranpentu sai ;)
mitä siinä ketjussa sitten oli?
t. yksi kulkueeseen lasten kanssa osallistunut