Olen yh-äiti ja en ymmärrä miksi minun pitäisi boikotoida blackfriday-kampanjoita
Minulla on vähän rahaa, joten miksi en ostaisi silloin, kun saa halvemmalla?
Lapsi tarvitsee uudet kengät ja takin. Kaikkea ei voi ostaa kirpputorilta.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
kirpparil on halvempaa
Kuten sanoin: kaikkea ei voi ostaa kirpparilta. A) sieltä ei löydy ja b) en voi vaatia, että laisi kulkee ainoastaan kuluneissa vaatteissa sen takia, että minä voisin boikotoida jotain
Tottakai tarvitsemaansa saa ostaa. Kannattaa kyllä tarkistaa että tuote on oikeasti tarjouksessa. Usein hintoja nostetaan ennen black fridayta ja alennus on siten keinotekoinen. Itse en muutenkaan löydä koskaan kuin jotain 10% alennuksia, mitkä nyt ei vielä kesää tee.
Osta salaa. Kavereille kehut, että et ostanut mitään, mutta tilaat netistä halvalla.
Oletko myynyt pyllyä ettäsaisit lapsille vaatteita?
Vierailija kirjoitti:
Tottakai tarvitsemaansa saa ostaa. Kannattaa kyllä tarkistaa että tuote on oikeasti tarjouksessa. Usein hintoja nostetaan ennen black fridayta ja alennus on siten keinotekoinen. Itse en muutenkaan löydä koskaan kuin jotain 10% alennuksia, mitkä nyt ei vielä kesää tee.
Tietenkin näin.
ap
Vierailija kirjoitti: Oletko myynyt pyllyä ettäsaisit lapsille vaatteita?
Oletko harkinnut lobotomiaa, jotta ihmisten ei tarvitsisi kestää tyhmyyttäsi?
No ei tietenkään tarvitse boikotoida jos kerran on oikea tarve ostaa jotain. Lasten hyväkuntoisia takkeja tosin on kirppikset ihan pullollaan, mutta kengät on hankalampi löytää.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, 20% tekee kesän talven keskelle? 😧
Miksi muuten aina kuvitellaan että pienituloisilla on jotenkin enemmän aikaa? Aikaa esimerkiksi kierrellä kirpputoreja. Ei itselläni ainakaan ole.
Kylläpä taas olkiukon rakensit. Siihen on näköjään hyvää aikaa.
Kirpputorilla myydään huuhteluaineella pilattuja vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten aina kuvitellaan että pienituloisilla on jotenkin enemmän aikaa? Aikaa esimerkiksi kierrellä kirpputoreja. Ei itselläni ainakaan ole.
Varmaan sitä herkästi ajatellaan, että pienituloinen = työtön. Ja se nyt on kumma jos ei työttömällä ole aikaa käydä kirppiksellä. Työssäkäyvällä yh:lla ei todellakaan ole ylimääräistä aikaa.
kirpparil on halvempaa